Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ps3 Stular!

Postat av knivadlol den 10 September 2011, 18:38
4 kommentarer · 119 träffar
Hallå!

Det är så här att jag köpte ett PS3 för ca 3-4 veckor sedan. Funkat felfritt fram till idag.

Spelade ut Call of duty black ops campain och fick slut creeds osv sen blev skärmen helt svar. Kunde inte komma någon stans väntade ca 15-20 min och allt var fortfarande svart. Försökte stänga av konsollen med hjälp av on/off knappen men utan resultat.

Så blev slutligen tvugen att dra strömsladden och nu när jag startar konsollen igen får jag upp

"Hårddiskens filsystem återställs eftersom det är skadad.

OK

Tryck på PS-knappen för att använda kontrollen.
------------------ -----------------------------

X Bekräfta"

Sen tar det ca 5-10 min för det att ladda till 100% sen startas makinen om och man får upp samma meddelande igen.

Testat göra samma sak ca 10 gånger nu och har gett upp hoppet och undrar om det är något annat man kan göra eller vad felet ens är?

Har hårddisken crashat och man måste fixa helt ny eller vad kan problemet vara?

Har fortfarande garanti på lådan, om det nu är så att hårddisken är crashad tror ni man kommer ha kvar den data jag har om jag lämnar in den? T.ex. har lagt ner flera timmar på t.ex.cod, gran torismo5 etc. Hade varit lite tråkigt om man måste lira om allt igen.

Mvh
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar