Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

NHL 10 Problem (Kamera perspektiv)

Postat av RMetHeRiPpR den 21 Augusti 2011, 20:34
3 kommentarer · 105 träffar
Tjenare, här är jag igen!

När jag spelar NHL 10 mot en kompis på samma Xbox (2 anslutna kontroller) så är det ett problem jag stöter på.
När jag försöker ändra kameraperspektivet, så att jag alltid anfaller uppåt så fungerar det inte. Det skiftar sida mellan varje period. Jag har ändrat på bildinställningar och sen HEMMA LAG UPP. Och jag är hemmalaget Men det fungerar inte? Vad är felet?

Jag har provat radera inställningarna som är sparade och gjort om dom och sparat, men det hjälper inte.

Jag undrar också varför det står att man kan ändra kameraperspektivet till "Hemma lag upp", "Föredrar upp" osv. Vad är dom till för då?

Är det så att det inte går att ändra bara? För det fungerade att göra så i NHL 09? Min kompis har också NHL 10 på Xbox 360, och han kan ändra så att hemma laget anfaller uppåt alla 3 perioder.
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..