1
ps3 funkar inte
Postat av abbz den 8 Augusti 2011, 15:44
18 kommentarer · 177 träffar
Under en tid nu så har mitt ps3 varit väldigt dumt, när jag startar det så kommer inte startmenyerna upp när man ska välja användare, bara ps3ets bakrund kommer upp och det händer inget, så jag stänger av och startar om, ibland då står det att filsystemet har skadats och att det måste återställas, så jag gör det. Sen när jag startar nästa gång får jag fram användare så då väljer jag min användare och går in på ps3an som vanligt, allt funkar som det ska och så..
Då tänker jag att jag ska spela black ops, så jag går in där i och det funkar som allt ska. Jag stänger sedan av ps3an och nästa dag så händer samma sak igen.
Nu tänkte jag ladda ner de nya map packet till black ops och går då in på playstation store, köper packsen och börjar ladda ner, då kommer första nedladdningsfilen upp och det står aktiverar... vänta...
Jag vet att det brukar stå så men sen ska alternativ för bakrundsnedladdning komma upp, men det gör det inte utan det fryser bara fast och jag kan inte komma ut därifrån.
Detta är väldigt skumt och jag undrar om ngn smart kan berätta vad det är för fel?
Har hårddisken kraschat eller liknande?
Måste jag köpa en ny ps3a isf?
Då tänker jag att jag ska spela black ops, så jag går in där i och det funkar som allt ska. Jag stänger sedan av ps3an och nästa dag så händer samma sak igen.
Nu tänkte jag ladda ner de nya map packet till black ops och går då in på playstation store, köper packsen och börjar ladda ner, då kommer första nedladdningsfilen upp och det står aktiverar... vänta...
Jag vet att det brukar stå så men sen ska alternativ för bakrundsnedladdning komma upp, men det gör det inte utan det fryser bara fast och jag kan inte komma ut därifrån.
Detta är väldigt skumt och jag undrar om ngn smart kan berätta vad det är för fel?
Har hårddisken kraschat eller liknande?
Måste jag köpa en ny ps3a isf?
Black ops eller mw2?
16 personer har röstat