Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

UI Validation Error

Postat av Stocktown den 16 Augusti 2013, 02:54
9 kommentarer · 864 träffar
Tjena. Efter senaste patchen så fick jag ett errormeddelande när jag loggade in på mitt account som löd "UI Validation Error.....caused by mods not being re-applied after update.......can cause UI to not behave properly".

Jag har dock aldrig installerat en enda mod manuellt, de enda jag har är Movable frames och Test++ som är standardmods, dessa går inte att varken stänga av eller återställa.

Problemen jag fått är att bakgrunden i HoN, där alla animerade heroes är, är helt GRÅ. När jag tar upp MM rutan blir den VIT.
Dessutom kan jag inte joina MM games då "Accept"(nya funktionen efter patchen förmodar jag?) inte kommer upp för mig när den kommer upp för min polare.

Vad jag testat hittills är att ta bort "resources999.s2z", modmappen samt att troubleshoota(repair install) i HoN.
Inget har fungerat.

Har självklart googlat det redan, men fanns bara någon enstaka topic där problemet löst sig efter att offret tagit bort sina mods eller startat om dom. Detta är dock lite problematiskt för mig då jag inte har några mods installerade, LOL.

Tack på förhand.

Stocktown, out.
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar