Jo om den här nyaaaaaa stora feta patchen 3.0
Ser sjukt nice ut , mycket bättre grafiker osv. men det jag oroar mig över är om det kommer kräva mer kräm av datorn , och att det inte ska lagga.
Det är det värsta jag kan tänka mig.
Vad tror ni , kommer man börja droppa FPS som fan nu pga den här patchen?
Tror knappast det blir någon skillnad.
Hoppades bara på att det inte kommer dra som fan på datorn. Shit va alla ska va dryga nu för tiden.
Ska nog inte va någon fara tror jag! :-)
12:01 a.m. EST
Sa dem alldeles precis.
PS. E lite korkad när det kan gälla ez grejer lol.
...
#11 Såja, du ställer faktiskt rätt dumma frågor. Några ändringar i mappen och du tror att det kommer bli stenhårt lagg, lol
Gillar att dom körde egen stil, Dota2s art style suger snopp.. ser ut som en akvarell målning.
Vad menar du? Varför skulle något ändras?
Skrivet med min Android-mobil
Förstår inte folk som tycker dota är fult... Så sjukt snyggt.
Succubus gick från lite mörkröd till rosa typ? haha jävla skit.
De tycker inte att det är dags att ändra buggen att man fastnar i byggnader när man gör förbi? ;)
Jag gillar inte någon av de nya heroesen, men inte fan vill jag sitta och möta/spela samma heroes hela tiden heller.
Frågan är varför du spelar både HoN och dota 2 för?
Kommer på egna uttryck för saker och ting.
HoN släpper en ny hero varannan vecka, det hade ju varit en sak om det var riktigt genomtänkta roliga heroes.
Sen ska vi inte tala om de items som de släpper.
Måste även hålla med #48, spelet ser så extremt barnsligt ut nu.
Jag lovar er, när ni testat att lira en hyffsat highlevel gather på dota kommer ni aldrig gå tillbaka till HoN. Det är så extremt kul, folk lirar support och spelar som ett riktigt team.
Men vem bryr sig egentligen, folk får ju tycka som de vill. Dock tycker jag det är synd för att HoN hade kunnat vara extremt bra men förstörde det.
Det du tänker på kanske är turnrate?
HoN hade kunnat vara riktigt bra, spelade de själv mellan dota1/dota2 och de va riktigt lovande där ett tag men S2 bajsade på hela deras community och förstörde spelet, så nu är de bara folk som har en flamande personlighet som t.ex MoonMeander som lirar hon. 18+ are som fasnat i 12års åldern mentalt :)
HoN har ingen gigantisk turnrate/casttime...
HoN har inte ryssar i varje mm game...
#58 Senast jag spelade dota 2 fanns det en delay. En liten delay som förstörde så mycket. Som att spela på US-west servers på hon.
Nej det är det inte. Alltså har du ingen aning om vad du pratar om. Varför skriver du ens? Du hittar på fakta.
Röstar du på SD också eller? Du verkar som en sådan ointelligent snubbe.
Jo, det var det i varje fall. Och det är fakta. Det har debatteras många gånger. Har inte koll på om den finns kvar, men den har funnits GARANTERAT. Googla "dota 2 response time" eller "dota 2 input delay" bara.
Jag röstar definitivt på SD. Tycker man att vår nuvarande invandringspolitik är hållbar tillsammans med vår usla integrationspolitik så måste man blivit tappad extremt mycket som liten.
Jämför Pyro spells mot Lina, extremt mycket snyggare detaljer eller när Queen of Pain hoppar in och drar ulti och man hör det där skriket ;)
HoN släpper ju bara heroes som är så extremt lätta att spela och äga folk med, Deadwood, Nomad, Chipper and the list goes on.
Låt #72 spela HoN om han tycker det är roligare, who the hell cares?
Det ser till 100% ut som äkta eld, så jävla snyggt.
1,6 = dota
Det ÄR skillnad på hur reaktionerna känns, det kan ingen säga emot.
Jag spelade HoN för att jag ville spela HoN och inte p12-anime-LoL.
Blir nog att nöta dota2 framöver.
Som någon längre upp i tråden sa, HoN kunde ha blivit jävligt bra men S2 sumpade allt.
(Har spelat sen betan.)
ONT: Jag älskar nya patchen <3