1
S2 fail - HoN är förstört.
Postat av IsvaksPatrik den 17 Januari 2013, 22:20
102 kommentarer · 407 träffar
Spelet Heroes of Newerth måste ha den sämsta communityn i alla spels historia. Många säger att CS och LoL har sämre. Jag har själv aldrig spelat de spelen så jag vet inte. Har också andra kompisar som kör alla tre spelen och säger att HoN har värst.. Andra inte.
HoN går inte att köra längre.. Vad man än gör/säger/skriver/tror så får man alltid ett och samma svar:
"STFU NOOB RETARD N*GGER UNINSTALL" oavsett om man är blue/pink och har 100ggr bättre stats än pojken som säger det.
Vad är felet på människor? Varför kan inte få köra ett enda game utan att någon klagar VAD MAN ÄN GÖR?
Jag tycker att det är synd.. jävligt synd. HoN har alltid varit ett roligt och bra spel, men som kom ryss/p 12/smurf invasionen när det blev f2p..
HoN är förstört - ggwp
Något jag glömde?
HoN går inte att köra längre.. Vad man än gör/säger/skriver/tror så får man alltid ett och samma svar:
"STFU NOOB RETARD N*GGER UNINSTALL" oavsett om man är blue/pink och har 100ggr bättre stats än pojken som säger det.
Vad är felet på människor? Varför kan inte få köra ett enda game utan att någon klagar VAD MAN ÄN GÖR?
Jag tycker att det är synd.. jävligt synd. HoN har alltid varit ett roligt och bra spel, men som kom ryss/p 12/smurf invasionen när det blev f2p..
HoN är förstört - ggwp
Något jag glömde?
Vilket spel, tycker du, har värst community?
322 personer har röstat