Vilken tycker ni är den största S2 heron i HoN?
Själv tycker jag Armadon pga att han är så sjukt äcklig med sin armor och snot och korta cd på slow, vad tycker och tänker ni?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#121 Är du helt dum i skallet eller?? Vad säger du härnäst??? Att Tremple inte är http://www.playdota.com/heroes /nerubian-weaver fast annan ulti och q spell?? eller vad?? Min andra fråga till dig är hur många gånger blev du tappad??
#124 asså va i helvete? har du ens lirat jävla hor geomanceR? fhyfan sånna som dig bordee köddas :) flytta ut ur ukraina kansek du kan gibba mer, bubbles kan skjuta en skal? B-F-D (BIG FUCKING DEAL).
#116 sluta käfta mot alla, pandaren brewmaster har några spells som både bramble och mk så spela roll? men förstår dig att man ragear på alla pods som är 1400+, prova lira på 1650 så kommer ni att märka stor skillnad.
#132 trolla? vafna snackar du om? Har du ens lirat panda? Han kan hoppa, lägga stun/slow precis som mk, bara ultin som inte är likadan.
#130 sry, visste inte att du var 1680, försöker själv komma över 1630 träsket, riktgit svårt... försöker picka bramble varje game men vinner ändå typ inte, har du nå tips å tricks?
#133 När jag låg runt 1580 så pickade jag bara wildsoul och gick jungle/mid och vann typ varje game upp till 1650 sen blev det lite svårare men då fick man lira sitt bästa.
#134 nej det är den inte? du kan ju ingenting om spelet, säkert typ 1200, gå tillbaka till lol sopa
#120 Om du läser vad hans spells så ser du att de inte ens är likt, dumma fan..
Q SPELL : Slams the ground, dealing damage and slowing the movement speed and attack rate of nearby enemy land units.
W SPELL :Drenches an enemy unit in alcohol, causing his movement speed to be reduced, and causing his attacks to have a chance to miss.
E SPELL :Gives a chance to avoid attacks and to deal 2x critical damage.
R SPELL : Splits the Pandaren Brewmaster into elements, forming 3 specialized warriors, adept at survival. If any of them survive until the end of their summoned timer, the Brewmaster is reborn.
#140 du verkar ju inte fatta. empath har drain -> samma som bloodseekers silence/dot. emp ulti ger movementspeed precis som bloods, emp ger hpreg buff precis som bloods får hp när han dödar creeps etc. så samma hero bara att de ändrat lite
Å herregud så många noobs här.. #139 och #143 ni är ju så sjukt kassa, sluta snacka skit som inte en fåraherde vet om, zlier :) haha ne men vafan brewmazter ahr flera spells :) som är (ungefär) lik_A_dana som MK, förutsättningarna för att de inte ska vara lika så blir de inte så? Om ni slutar upp med att leka noobs/trolls så finns de inte mer att göra :)
jag gör både guides för hon heroes och lol heroe :)
#147 indeed, dom är ju inte exakt likadana men har några spells som är lika sen är det samma kille som designat båda så man förstår ju att det kan bli ganska lika men det värkar som att dom här killarna inte fattar det .. suck
#146 aa säkert trollar dom men ändå, värkar ju som att dom e helt dumma i huvudet ...
#158 Hahah va korkad du är! Det är S2 som har gjort dom inte EA XDXD EA gör sportspel nhl och fifa XD
#150 Bra sagt! Blir så less på alla som är helt korkade och inte fattar att det är i pincett samma hero tror också sen dom ändrade spells på hero i dota och i hon men innan exakt samma nu lite olika.
Bara jag som tycker folk som #165 #166 bara är tolvåringar som sitter och försöker få vuxenpoäng eller liknande? Har en morfar och farfar som gått bort i cancer, var enormt tråkigt under en längre tid såklart. Men inte fan bryr jag mig om någon nämner cancer i en kommentar eller liknande. Tror inte det är någon som skulle ta illa upp över det, endast folk som har något problem och tar illa upp över ord som "satan".
Gå och häng på något vuxenforum om ni vill ha lite centimetrar på eran e-penis.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Finns i dota http://www.playdota.com/heroes /pandaren-brewmaster
OnT: Solstice är hemsk.
ont: soulstealer är mäst op s2 hero
Skrivet med min iPhone
"Saw what" också LOLD. Aa mk är fett lik BM HAHAHA
OnT: Äckelsolstice och äckelpearl.
#116 sluta käfta mot alla, pandaren brewmaster har några spells som både bramble och mk så spela roll? men förstår dig att man ragear på alla pods som är 1400+, prova lira på 1650 så kommer ni att märka stor skillnad.
Mvh bazztora, mikla torr mjölk :)
#124 aa bubbles är fan sjukaste s2 kom jag på, speciellt med eul's
#123 den heter tremble -.- sen är den inte alls likadan, kan du någonting om spelet eller? sopa
orkar inte diskutera med 1500 lirare...
Skrivet med min Android-mobil
s2 heroes dom kan nerfra yesterday; MK, oogie, Pearl tex.. S2 borde ringa Icefrog och be om IQ och spelförståelse!
#130 sry, visste inte att du var 1680, försöker själv komma över 1630 träsket, riktgit svårt... försöker picka bramble varje game men vinner ändå typ inte, har du nå tips å tricks?
mvh nilla_höggKurd
#134 nej det är den inte? du kan ju ingenting om spelet, säkert typ 1200, gå tillbaka till lol sopa
Q SPELL : Slams the ground, dealing damage and slowing the movement speed and attack rate of nearby enemy land units.
W SPELL :Drenches an enemy unit in alcohol, causing his movement speed to be reduced, and causing his attacks to have a chance to miss.
E SPELL :Gives a chance to avoid attacks and to deal 2x critical damage.
R SPELL : Splits the Pandaren Brewmaster into elements, forming 3 specialized warriors, adept at survival. If any of them survive until the end of their summoned timer, the Brewmaster is reborn.
#137 ne precis det är ju det vi säger, DOM HAR ÄNDRAT NÅGRA SPELLS, annars är det samma hero!
empath är samma hero som bloodseeker bara att dom ändrat några spells!!! XD
jag gör både guides för hon heroes och lol heroe :)
#147 hahaha fyfan vilket svammel
#146 aa säkert trollar dom men ändå, värkar ju som att dom e helt dumma i huvudet ...
Värkar som det ja, värkar jättemycket.
#150 Bra sagt! Blir så less på alla som är helt korkade och inte fattar att det är i pincett samma hero tror också sen dom ändrade spells på hero i dota och i hon men innan exakt samma nu lite olika.
#161 varför skulle man få cancer av att läsa ett inlägg på ett forum?
#163 ??? va??
Gå och häng på något vuxenforum om ni vill ha lite centimetrar på eran e-penis.
#168 trollar? nog finns det några som trollar i den här tråden men inte många...
#167 Du som försöker få vuxenpoäng, tönt. Lär dig spela innan du ger mig olika visningstecken som inte gör någon skillnad alls.