Dem har ju varit borta ett bra tag. Spelade inte under den personen, så jag tänkte bara fråga vad som splittrade dem? Har hört att n0tail skall gå med i CoL. NoVa spelar ju ganska ofta enligt hans match history, så är han med i något bra team? Vad hände med resten, trixi, Bot, etc?
Diskutera: Bästa suicide lane?
Nova gick dock under ett annat nick några månader men har nu gått tillbaka.
#3 Vet inte. Trixi och Rexi var enda anledningen (nästan) att jag kollade på honcast t.ex. När dom slutade, slutade jag bry mig om competitive
#2 Och Bot?
bästa suicide lane: Bubbles eller PR
FreshPro blev kickad i slutet av deras HoN-tid och har inte varit med i något stort lag, han provade dota2 lite grann
NoVa ville ej gå över till Dota så tror han spelar hon fortfarande
#6 Varför inte?
Så... Pharo/Keeper/Plague är enligt mig dom allra bästa suicideherosarna.
Han spelar även för QSqaud(QsQ). Går väll helt ok för QsQ just nu, missat en hel del matcher på senaste tiden..
Bästa Suicide i min mening är PR. Den enda jag kan suicidea med... Bubbles kan dra åt helvete.
Fast det är ju inte det tråden handlar om, eller hur? Isåfall hade den ju hetat "Vilken hero tycker ni är bäst på suicide?" eller liknande. Det är bara störande när folk gör som du gjorde nu.
OnT; NoVa har startat egen clan, QsQuad. Har inte gått något vidare för dom dock. Fnatic skulle ha fortsatt med HoN bara, de kan ju knappast tjäna mer pengar på att vara ett mediokert ett-i-mängden-DoTA2-lag än att vara det bästa HoN-laget i världen.
Skrivet med min Android-mobil
mer än hälften spöa dom väldigt enkelt.
M5.AMD Fnatic.MSI SK.SAMSUNG.GIGABYTE.detta är min sponsor och inte mitt lags namn ditt spånhuvud.
inte fan säger du Barcelona.adidas
#29 har ju faktiskt rätt...
Skrivet med min Android-mobil
please ni vet ni har fel inser det inte själva.
Fnatic hade MSI som tagg och kan kallas för MSI