Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tip of the day 19/11-12

Postat av IsvaksPatrik den 19 November 2012, 20:22
13 kommentarer · 145 träffar
Tjänare!

Nyss så var jag inne på HoN, och jag har Autoconnect till HoNchatt 1. Där står det för det mesta ett ''Tip of the day''.
Idag så stod det:

''Don't be a jerk and abuse mechanics that allow you to steal items when you already outnumber the enemy team.''

Jag och några till fattade inte vad som menades, så vi frågade, på engelska såklart. De mer kunniga försökte förklara men vi fattade inte. Då sa de att det var bäst att vi inte visste om det för att inte försämra communityn ännu mer.
Man KAN alltså stjäla items från motstådarlaget på något sätt!
Har aldrig varit med om det och visste inte det förns nu..

Google translate kan bara gå och hänga sig, så finns det någon kunnig typ som kan göra en exakt översättning på denna fras och säga vad den egentligen betyder?
Att man kan stjäla items vet jag, så långt kom jag.

Någon som vet hur man gör? Kommer själv ALDRIG göra det ett riktigt game, då man lär bli bannad etc, och som sagt det är bara för idioter. Communityn suger ju redan och jag är en av de få som verkligen försöker att få den att bli bättre.
Hsh så vore det rätt kul att till exempel trolla lite med någon noob på no stats eller något!

Tack!

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar