Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
"Subscribe" efter videon och inte skriva made in bräcke hela tiden skulle göra videon lite bättre. Rätt dålig edit också.
Verkar också vara lågrankat eftersom dom inte deffar. Låter som en gnällkärring men det här var kasst.
Men fortsätt göra vids :D Ni kommer bli bättre förmodligen
Riktigt bra game! Och det är ju inte vinnarnas fel att dom inte deffandar? Det är bara idiotiskt att säga att det var ett dåligt game. Dom tog ett världsrekord på ett spel. Sluta vara så jävla avundsjuk.
#10 #11 varsego för att jag klickade på videon :)
#11 du skapade ditt konto för max 1 timme sedan. 2011-11-01
Man kan diskutera detta i timmar/dagar/veckor/år.
Ni väljer en relativt standard kongor lvl 1 kill.
Om motståndet hade varit "normala" skulle dom förstått direkt att ni skulle testa kongor lvl 1.
Men men, detta är ju inget nytt.. och jag och mina polare testade detta också när det precis var nytt. ca 5-6månader efter beta släppet.
Detta är som att se på idol och höra en brud som låter exakt som alla andra "duktiga" tjejer som finns i musikbranchen. Detta blir tyvärr inget "wow moment" då jag redan sett det tusentals gånger.
När var det ni spelade den här matchen? Jag finner det väldigt lustigt att Andromeda har speccat aurora istället för stunnen eftersom -armor inte fungerar längre.
Alla kan push2win på under 7 min, motståndarna gör ju inget ordentligt försök att stoppa er ö.h.t. de dör en och en. På ett högt rankat game hade ni fått teamfight redan vid kongor för att sedan möta minst 3 pers mid medan 2 farmar.
Det ni gör skulle vara lika häftigt på ett 5v0 game.
#28 Snyggt att du skriver första kommentaren som att du inte har något med filmen att göra, sedan klagar du på trolls, du är ju ett själv.
Man märker ju vilka som kommenterar som är med i videon. Detta hade aldrig funkat mot ett lag som kan spelet. Att ni lyckades pusha sönder 5 pubs med 1300 MMR är inget märkvärdigt.
#12 Är du född i en trumma? Det är 2012.... inte 2011
OnT: Asså jag håller med ovastående kommentarer.. Man kan inte göra en sån där rush på typ 17-1800 +, och det är inte så svårt när andra laget har 2 dc's.. Men grattis iallafall grabbar, ett världsrekord är ett världsrekord!
Dom måste vara lite efter att dom inte fattar ni ska konga eller så är det ett vanligt noob pubgame där ingen bryr sig om nått annat än sin egen farm. Sen vet jag inte vad det är för världsrekord men var det så att ni slog det, grattis.
#45 Du är inte ensam om att ha slagit ett världsrekord, du verkar bara ha slagit ett av de mest meningslösa. Skitdåligt motstånd, sämst edit, du är 12, made in bräcke, behöver jag säga mer?
Lite synd att ni ska spela såpass bra men ändå bete er som ett gäng snorungar. Lite pinsamt att erkänna sig vara svensk på något onlinespel överhuvudtaget när nästintill varenda hormonstinn tonåring ska sitta och provocera i chatten.
#49 #50 Har redan slått erat "rekord".. Tog kongor lvl 1, gav all exp till Gemini som hoppa ulti form och oneshotat alla torn, vi vann matchen efter 2minuter. Print kommer!
Låter som om HoN fått en liten wmb som skämmer ut oss svenska spelare, suck. tror det är 2 av 70 kommentarer där någon faktiskt gillade eran video utan att vara med i den, all annan bra kritik är från medverkande.
Inget speciellt med videon direkt, hade det vart på högre bracket än 1600 eller vad det nu är för trash ni möter så hade jag vart impad, men motståndarna verkar vara ganska AFK och ni är inte bra över huvud taget. Åldern på er verkar inte vara satt högre än femton så avstå gärna den svenska flaggan in-game och yttra er inte någonstans förens ni fyllt kanske 17 och fått lite vett i huvudet.
Herre gud man kan ta roshan lika snabbt med två heroes på dota 2 nästan lika snabbt så pinsamt dåligt. Alla kan göra detta på public inte ens imponerande.
Världsrekord? Nej! Det där har väl alla gjort höll jag på att säga, men som många andra sagt är det en gammal taktik. Redan vid picksen hade man kunnat förutse er plan och stoppat er, annars hade det märkts vid laning phase då ingen kom. Motståndarlaget valde dock att ignorera all fakta. Nej, ni har inte gjort något speciellt som ni så envist försöker tvinga på oss.
#78 Jag gillar inte heller Dota 2, men det är fortfarande i beta och jag antar att sådana händelser är vanliga. Kolla bara på HoN då man kunde soloa Kong med pyro's fervor och en ward.
#82: Sen när betyder solo att man gör något med två personer, det har väl alltid betytt att man gör något själv? Det är väl samma sak som att säga "jag oneshotta honom med två shots"?
#86 Solo kommer från engelskan ja. Det betyder "alone". Ensam på svenska. Ska du komma med fler ologiska påståenden? Troll/jävligt dum, not sure.
Nej, jag röstar på SD, "rasistdemokraterna" existerar förmodligen inte ens. Du har fortfarande inte kommit med ett enda argument som skulle göra SD till rasister. Suck.
gillar att fragbite fortfarande har kvar Heroes of Newerth-fliken under SPEL här på forumet som om det fortfarande diskuteras hejvilt om det här jävla spelet som mer eller mindre fastnade i det förgångna efter att LoL och DotA 2 släpptes
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Edit: nej jag är inte med i filmen, men det är roligt att någon tror det bara för att jag skriver en positiv kommentar..
Verkar också vara lågrankat eftersom dom inte deffar. Låter som en gnällkärring men det här var kasst.
Men fortsätt göra vids :D Ni kommer bli bättre förmodligen
#11 du skapade ditt konto för max 1 timme sedan. 2011-11-01
Man kan diskutera detta i timmar/dagar/veckor/år.
Ni väljer en relativt standard kongor lvl 1 kill.
Om motståndet hade varit "normala" skulle dom förstått direkt att ni skulle testa kongor lvl 1.
Men men, detta är ju inget nytt.. och jag och mina polare testade detta också när det precis var nytt. ca 5-6månader efter beta släppet.
Detta är som att se på idol och höra en brud som låter exakt som alla andra "duktiga" tjejer som finns i musikbranchen. Detta blir tyvärr inget "wow moment" då jag redan sett det tusentals gånger.
Tyvärr :)
Resten var ju bra gjort av er. Efterblivet motstånd om inte tpa bara.
Skrivet med min Android-mobil
Vet inte om det är för att ni möter kassa människor eller för att taktiken är ovanlig som ingen kollar kong, men men gz 2 victory!
Alla kan push2win på under 7 min, motståndarna gör ju inget ordentligt försök att stoppa er ö.h.t. de dör en och en. På ett högt rankat game hade ni fått teamfight redan vid kongor för att sedan möta minst 3 pers mid medan 2 farmar.
Det ni gör skulle vara lika häftigt på ett 5v0 game.
#28 Snyggt att du skriver första kommentaren som att du inte har något med filmen att göra, sedan klagar du på trolls, du är ju ett själv.
Gemini tiden <3
Vi tog kongor lvl 1
2. Dom deffar ju inte ens?
3. Mutade?
4. INTE imponerad.
OnT: Asså jag håller med ovastående kommentarer.. Man kan inte göra en sån där rush på typ 17-1800 +, och det är inte så svårt när andra laget har 2 dc's.. Men grattis iallafall grabbar, ett världsrekord är ett världsrekord!
#40 jajjemen sätt den ni då
Skrivet med min iPhone
mmr? XDd
Osportsligt, patetiskt och barnsligt. Lägg ner.
Inget speciellt med videon direkt, hade det vart på högre bracket än 1600 eller vad det nu är för trash ni möter så hade jag vart impad, men motståndarna verkar vara ganska AFK och ni är inte bra över huvud taget. Åldern på er verkar inte vara satt högre än femton så avstå gärna den svenska flaggan in-game och yttra er inte någonstans förens ni fyllt kanske 17 och fått lite vett i huvudet.
Herre gud man kan ta roshan lika snabbt med två heroes på dota 2 nästan lika snabbt så pinsamt dåligt. Alla kan göra detta på public inte ens imponerande.
irlgarv, så jävla sämst spel så det inte finns
solo roshan lvl 1 med 2 personer, seems balanced ;P;,Pp,,P
fast ne
#78 Jag gillar inte heller Dota 2, men det är fortfarande i beta och jag antar att sådana händelser är vanliga. Kolla bara på HoN då man kunde soloa Kong med pyro's fervor och en ward.
l2 english
#81 good ol times, stå med pebbles på kliffan lvl 1 :P
när randoms fick reda på det gjorde folk det varje game, så man gick dit efter några minuter och lasthittade kong + tog token
good times
bra exempel!
jag och en polare oneshottade honom, vilket är korrekt, bra där! du motsäger dig själv
#84 du röstar på rasistdemokraterna (eller ja, när kommer göra näst nästa val pga inte röstmyndig än), kom inte här och snacka om logiskt tänkande
http://www.youtube.com/watch?v =P2CoFhNOCak
Påminns varje dag om varför svenskar är så vidrigt äckliga och dryga i alla online lir som finns. Väx upp, snälla.
Nej, jag röstar på SD, "rasistdemokraterna" existerar förmodligen inte ens. Du har fortfarande inte kommit med ett enda argument som skulle göra SD till rasister. Suck.
gillar att fragbite fortfarande har kvar Heroes of Newerth-fliken under SPEL här på forumet som om det fortfarande diskuteras hejvilt om det här jävla spelet som mer eller mindre fastnade i det förgångna efter att LoL och DotA 2 släpptes