Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HoN lirare sökes!

Postat av Ph3noM den 25 April 2012, 14:33
62 kommentarer · 264 träffar
Söker lite folk att köra HoN med då det ofta är problem att hitta relativt bra spelar när man kör soloqueue och då mina vänner som spelar har rätt låg rating.

Är rätt trött på att lira solo nu då flera games på senaste tiden har innehållit folk som lämnar i början eller ligger på 1500-1600 rating.

Tänkte vi kanske kunde ha en tråd där folk kan skriva sin nuvarande rating vad dem spelar etc så kanske man kan samla ihop lite olika folk som man kan lira med från fragbite som ligger på ens rating :)

Söker då spelar som ligger runt 1750+

Själv har jag följande i skrivande stund
Ingame nick: Ph3noM
MMR: 1785
Roll: spelar oftast carry, eller semi-carry. Även mid heroes såsom hag.

Spelar ofta Valkyrie, monkey king, bubbles. Pandamonium, hag liknande heroes ligger bland toppen.

Jag spelar även oftast på USE, då amerikanare använder VOIP mer och de flesta på USE pratar bra engelska så det är lätt att kommunicera medan väldigt många på EU skippar VOIP säger ingenting i ett helt game och kör sitt eget race, lite PvE i Hon ungefär.
Dock spelar jag såklart på EU om folk jag kör med vill det, så länge man har ett lag.

Folk som är intresserade är ju bara skriva i tråden, dem som kanske söker folk men inte ligger på 1750+ kan ju skriva deras mmr och vad dem söker för folk! :)

62 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 62 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..