1
HoN-turneringar [SE HIT]
Postat av groggis----- den 14 April 2012, 00:59
50 kommentarer · 352 träffar
Ser överallt hur folk säger att HoN håller på att dö, och tänkte se om det finns folk här som kunde styra den lilla idén jag har i mitt huvud. Om ni minns hur aktivt CS var under playpark.eu och time2play.se-tiden, höll den svenska scénen igång och föreningar startades lite här och var. Vissa var väl kanske inte direkt något att hurra över, oftast var det inte folk över 16 i ledningen men det höll folk framför CS om kvällarna.
Varför inte starta en förening där ni har turneringar och ladders? Det kommer att få igång den svenska scénen, föreningar kommer att skapas, det kommer att spridas till andra länder(internationella föreningar). När det kommer till priser, 420 Coins för $10, varsin $10-paket till vinnarna i 5on5 t.ex. Perfekt prissystem.
Blev säkert jätterörigt det jag skrev, är lite trött. Vill bara säga att det krävs så enormt lite i detta spel för att få något litet aktivtm och växa stort.
Peace!
Varför inte starta en förening där ni har turneringar och ladders? Det kommer att få igång den svenska scénen, föreningar kommer att skapas, det kommer att spridas till andra länder(internationella föreningar). När det kommer till priser, 420 Coins för $10, varsin $10-paket till vinnarna i 5on5 t.ex. Perfekt prissystem.
Blev säkert jätterörigt det jag skrev, är lite trött. Vill bara säga att det krävs så enormt lite i detta spel för att få något litet aktivtm och växa stort.
Peace!