Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HoN F*cked up...

Postat av SWAGBOI1337 den 4 April 2012, 23:37
48 kommentarer · 164 träffar
tja fragbite!

jag och mina kompisar brukar snacka rätt mycket om detta ämne (no nerdy) och skulle vilja veta vad ni tycker.

jag tycker personligen att hon är ett skitbra spel som är så sjukt roligt ibland. men efter att dom gjorde det free to play så har det blivit mycket sämmre.

free to play gjorde så att hur många noobs som hällst kommer in i gamen och inte nog att det blev gratis för som untan de blir ju också verifyded efter ganska kort tid. det som gjorde det sämmer med free to play är ju ocks att alla allt i shoppen idag inte kostar ca 200-600 silver utan 3000 ist. vafan líksom! man får ju köra typ 1 månad i sträck för att få en altavatar!

något som också suger är det nya matchmakingsystemet och hur man får mmr...

jag har atm typ runt 1340 mmr (suger jag vet) men det roliga är att jag är en bra spelare. igår spelade jag med mina kompisar och vi vann 6-7 games på en kväll! bra jag vet men det är ju inte så roligt när kompisarna går 3-5 mmr + medans jag går typ 0,5 om vi viner 20 games har de gått upp 100 mmr och jag tio och till sist så kommer jag inte ens kunna spela med dem. och sen när jag spelar själv så kommer man med pissnoobs som fast-+pickar hn, scout, bh och flint och feedar sönder och sedan dc:ar

HoN är är igentligen ett sjuk bra spel men S2 F*ckar upp allt det roliga :(

skriv gärna om ni upplever det samma eller om jag bara snackar massa skit! skriv också vad ni själva tycker och hur ni upplever spelat just nu eller hur det var förr :)
Föregående tråd
Nästa tråd

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar