Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HoN, herregud...

Postat av Stocktown den 22 December 2011, 17:32
52 kommentarer · 164 träffar
HERRE vad fan har dom gjort med skiten nu?
Kan någon av alla scrubs berätta hur fan man carryar ett lag som instapickar scout, ws och nh? Hur fan carryar man ett lag med folk som inte ens vad deras spells gör och två ryssar går skog?
Hur fan carryar man ett lag när man möter två-tre stompers som är lika bra som en själv?
Ni får gärna komma med tips, då jag är sjukt jävla trött på att det helt plötsligt kommer en patch som sänker mig från 1850-1660 och nu är jag fast i ett vedervärdigt jävla träsk med äckliga jävla 1500s.

Missförstå mig rätt, gjorde inte tråden (bara) för att gnälla, utan undrar om det ens går att vinna solo mm numera?
Förlorar TMM för dom jag lirar med hör hemma på 1500-1600 och dom få bra jag lira med förut kör typ diverse scrims, turnering och dylikt(ingenting jag pallar bli insatt i).

Säg till om någon vill stompa sönder eller om ni har något tips hur fan man carryar ett lag hjärndöda zombies.

Mvh S2'drandomflameguy
Föregående tråd
Nästa tråd

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 52 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..