Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lagg och Krasch konstant.

Postat av mmmm. den 21 December 2011, 12:41
10 kommentarer · 218 träffar
Hej, kan inleda tråden med att jag trodde det berodde på min dator.. Har bla checkat på canyourunit och passade på allt. Har sett folk med bättre dator än mig som har likadana problem, undrar om det beror på något annat.

Jag har alltså ingamelagg SOM FAN. Innan jag sänkte grafiken och allt till det lägsta möjliga så hade jag börjat hacka fram ingame.

Sedan så får jag krasch efter varje game. Eller, det är olika från patch till patch. Det brukar ibland bli så att det inte kraschar efter varje game, men var tredje game (exakt) i heroselect så brukar jag få krasch. Som ett jävla mönster..

Detta problem började kanske i våras eller något, efter någon patch. Krascherna är ju fan outhärdliga. Min kompis trodde det var något med directx eller nåt.. kanske någon fil i HoN?

I somras blev det dock helt okej. Sen slutade jag spela och nu förra månaden så patchade jag (den var över 100mb) och fick krasch för att installera om det. Nu är det fan värre än någonsin. Testade installera om det, satte på opengl och insåg att HoN inte stödjer det för att installera om det ännu en gång. Googlat som en galning. Ingen jävla aning vad som är problemet.. Det är inte datorn. Det är något annat.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..