1
Sökes Semisupport/Ganker 1800+
Postat av 08Eagle den 11 December 2011, 18:12
2 kommentarer · 163 träffar
Tjena!
Vi är 4 polare som behöver en till för 5v5. Ska lira upp oss tsm nu efter komprimeringen.
Vi behöver en som är ganska allaround, men du kommer nog spela mest semisupport/ganker/djunglare.
Vi: Jag har lirat på 1900+ förr i en väldigt seriös klan, spelade mycket turneringar och osv mot bra lag, har vunnit mot några stycken "kända" lag. Detta var dock ett tag sen så är rostig.
De andra har mest lirat casual på 1800+.
Du:
18+
spelar några kvällar i veckan(vi kommer inte spela varje kväll)
Har stats som är bra för de heroes du spelar.
lugn, vi kommer förlora games, vill inte ha något rage.
ha humor och kan ta kritik.
du kan få tag på mig ingame ikväll på IHAS. (inga psr-reqs eftersom vi inte är lika högt som vi en gång var. Stämmer allt ovan så kommer vi trya dig).
Adios!
Vi är 4 polare som behöver en till för 5v5. Ska lira upp oss tsm nu efter komprimeringen.
Vi behöver en som är ganska allaround, men du kommer nog spela mest semisupport/ganker/djunglare.
Vi: Jag har lirat på 1900+ förr i en väldigt seriös klan, spelade mycket turneringar och osv mot bra lag, har vunnit mot några stycken "kända" lag. Detta var dock ett tag sen så är rostig.
De andra har mest lirat casual på 1800+.
Du:
18+
spelar några kvällar i veckan(vi kommer inte spela varje kväll)
Har stats som är bra för de heroes du spelar.
lugn, vi kommer förlora games, vill inte ha något rage.
ha humor och kan ta kritik.
du kan få tag på mig ingame ikväll på IHAS. (inga psr-reqs eftersom vi inte är lika högt som vi en gång var. Stämmer allt ovan så kommer vi trya dig).
Adios!