1
Noobs @ HoN
Postat av ppeterr den 30 Oktober 2011, 02:46
17 kommentarer · 259 träffar
tja, har spelat 5 games i rad nu där jag gått antingen bot eller top, osså har jag fått typ 4-0 efter några minuter.. samtidigt som mina teammates feedat på andra lanes och dött typ 4 ggr var, körde även ett game mid som SS där jag fick 11-0 & gankade runt.. sen skrev 3 av mina teammates grejjer på grekiska i chatten & drog och dog av kongor & sen bara sprang in i motståndrbasen på respawn tills motståndarna vann.
edit: har inga polare o lira med, men kanske blir enklare o komma uppåt om man spelar med folk man vet är jämnbra med en själv.. bara o adda om ni har lust; samma namn som på fb
Är det bara jag som tycker att det finns många mer oseriösa spelare nu när man kan lägga till subaccs?
ligger f.ö på 1630 mmr.. hur fan ska jag kunna komma upp? har haft ungefär 4:1 kd de senaste 20 gamesen men vunnit bara varannat, pg.a feeders / oseriösa smurfar i laget.
edit: har inga polare o lira med, men kanske blir enklare o komma uppåt om man spelar med folk man vet är jämnbra med en själv.. bara o adda om ni har lust; samma namn som på fb
Är det bara jag som tycker att det finns många mer oseriösa spelare nu när man kan lägga till subaccs?
ligger f.ö på 1630 mmr.. hur fan ska jag kunna komma upp? har haft ungefär 4:1 kd de senaste 20 gamesen men vunnit bara varannat, pg.a feeders / oseriösa smurfar i laget.