Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HoN - Monkey King

Postat av roba den 13 Oktober 2011, 03:23
12 kommentarer · 381 träffar
Hej, jag har nu spelat 3 games på tre timmar. Och i motståndare laget så har det funnits en MK att vara deras carry.
Senast gamet så var jag Zephyr, hade bra farm. Låg på 420gpm 16min in i matchen. Hade hyffsade items osv. MK låg då på bloodbath på 13-0 i stats. Jag hade 0/0/0. Hade bara farmat.

Och i varenda jävla match så är MK en sådan äcklig jävla nuker. Spelet slutade 38-15 till dom. MK gick ut på 27/1/4.
När jag spelar MK så kan jag inte nukea ner någon så fort som han gjorde, på early/mid/late-game. Han var outhärdlig. gick inte att få ner honom, och kom man för nära så smälte man på 5 sekunder.

Hur i helvete gör man för att nukea ner någon med MK så fort som denna gjorde. Jag har ingen replay tyvärr, men ni som förstår vad jag menar, förstår vad jag menar.
Vore tacksam för svar. Och jag hoppas att jag förklarat tillräckligt, annars får ni skriva det så utvecklar jag mig lite ytterligare om jag kan.
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..