Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad gör jag fel?

Postat av Habibi4life den 16 September 2011, 15:12
22 kommentarer · 323 träffar
Jag har inte spelat HoN så pass mycket men det känns som jag är så dålig och jag har svårt att förbättra mig när det inte finns någon som sitter och vägleder mig. Jag vet hur viktig positionering och jag försöker förbättra det hela tiden men jag möter ju vissa heroes som jag har ingen aning vad dom gör och hur jag borde kontra det.

Jag brukar köra LoL med mina vänner, jag är rätt så skicklig på det, det är inget svårt spel, jag satt 1700-1800 runt säsong 1. Ingen märkvärdigt men dugligt.

Jag tänkte börja spela DOTA2 så fort det kommer ut men jag tänkte väl lära mig spela HoN först eftersom det är typ en replica av dota. (KEYWORD TYP)

Vad tycker ni jag borde göra? Spamma public games? Skaffa en E-friend? Kom gärna med tips; Jag är inte van med att använda courier tex, hur kan jag förenkla det? Self cast? Finns det någon bind för det? allmäna tips är välkommen!

(Detta är ingen diskussion angående HoN VS LoL tråd, HoN tar mer skill det är helt självklart sen vad du föredrar är individuellt)

(Detta är ingen diskussion angående LoL VS HoN; Det är en personlig sak.
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..