Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Uhm Vilken hero är bäst botlane? Men du säger inte vilken sida? Beroende på vem som är närmast tornet och dvs de andra laget längst? Bättre disk kan du ge.
onT: Om du tex har 1900 mmr och din polare börjar spela, om ni då ska spela tillsammans så är det dumt att söka matcher med din 1900mmr då de skulle sabbas nä så jävulskt om du förlorade, fattaru?:D
Alltså du behöver inte lägga till en "Disk detta blabla" i slutet av varje tråd. Räcker det inte att vi diskuterar vad som är bra med subbaccounts och inte....?
#5 Men i HoN så förlorar du inge mmr om du kör med lowrated, kanske -1 eller så samma sak om du vinner får du typ 1mmr.
Så av den anledningen ser jag inte varför man skulle ha sub-acc.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min Android-mobil
Uhm Vilken hero är bäst botlane? Men du säger inte vilken sida? Beroende på vem som är närmast tornet och dvs de andra laget längst? Bättre disk kan du ge.
onT: Om du tex har 1900 mmr och din polare börjar spela, om ni då ska spela tillsammans så är det dumt att söka matcher med din 1900mmr då de skulle sabbas nä så jävulskt om du förlorade, fattaru?:D
Guldcoins kan bara köpas genom riktiga pengar eller få som gåva av att nån annan köper det åt en.
Du får nya stats och allt och alla coins du tjänar på ditt sub-acc får du också till ditt vanliga acc och tvärtom :)
Så av den anledningen ser jag inte varför man skulle ha sub-acc.