1
HoN > Dota 2 (?)
Postat av Stocktown den 19 Augusti 2011, 22:10
296 kommentarer · 295 träffar
Tja, la denna i HoN-kategorin med tanke på att jag har skrivit den för jag lutar mer åt HoN än åt dota.
Aldrig kört dota så kalla mig noob, newfag w/e kunde inte bry mig mindre.
Samt inte ens 1800+ men har över 1000 games i HoN samt lirat betan.
Jag har provat LoL en gång, och avinstallerade det efter första matchen.
Nu till poängen, alla verkar snacka om hur HoN suger, hur alla kommer börja spela dota 2, vissa dryga jävlar säger att inga HoN-spelare ska börja med dota för att dom suger bla bla bla blablalblablalba motherfucking bla.
Så jag ville bara meddela, att jag, och säkert många eller iaf några andra inte tycker dota 2 ser så jävla lockande ut.
Tycker det påminner som fan om LoL om man tänker hpbars, utseendet rent allmänt dvs. grafiken.
Kommer säkert få en jävla massa skit från alla dotanördar nu, men måste bara fråga, om det inte är för att man lirat dota förut och vill lira alla original heroes m.m. varför skulle man köra det?
Vad är det som är så jävla mycket bättre?
Communityn är inte alls en valid point så tillför gärna vad ni kan till en seriös och sansad diskussion för jag fattar verkligen inte varför alla är så antiHoN samt dotakåta.
Idc om jag skrev konstigt men hoppas ni hajjar vad jag försökte förmedla.
MVH
Aldrig kört dota så kalla mig noob, newfag w/e kunde inte bry mig mindre.
Samt inte ens 1800+ men har över 1000 games i HoN samt lirat betan.
Jag har provat LoL en gång, och avinstallerade det efter första matchen.
Nu till poängen, alla verkar snacka om hur HoN suger, hur alla kommer börja spela dota 2, vissa dryga jävlar säger att inga HoN-spelare ska börja med dota för att dom suger bla bla bla blablalblablalba motherfucking bla.
Så jag ville bara meddela, att jag, och säkert många eller iaf några andra inte tycker dota 2 ser så jävla lockande ut.
Tycker det påminner som fan om LoL om man tänker hpbars, utseendet rent allmänt dvs. grafiken.
Kommer säkert få en jävla massa skit från alla dotanördar nu, men måste bara fråga, om det inte är för att man lirat dota förut och vill lira alla original heroes m.m. varför skulle man köra det?
Vad är det som är så jävla mycket bättre?
Communityn är inte alls en valid point så tillför gärna vad ni kan till en seriös och sansad diskussion för jag fattar verkligen inte varför alla är så antiHoN samt dotakåta.
Idc om jag skrev konstigt men hoppas ni hajjar vad jag försökte förmedla.
MVH
Dota 2 är likt LoL
519 personer har röstat