1
Black screen efter random tid!
Postat av Styrkan den 5 Augusti 2011, 01:06
6 kommentarer · 181 träffar
När jag spelat HoN i ca. 5-10 minuter så blir skärmen helt svart. Ingenting fungerar och jag måste starta om datorn. Det är bara när jag spelar HoN som det händer, jag har testat att spela några andra spel men de fungerar perfekt!
Det har alltid fungerat bra förut men efter jag flyttade datorn till en kompis för att lana så slutade det fungera. Innan vi startade HoN så ändrade vi lite med våra teman på datorerna, uppdaterade HoN till senaste patchen, uppdaterade grafikdrivrutinerna. Efter vi gjort allt det så slutade det fungera för mig.
Har:
Windows 7 Ultimate 64 bitars
Nvidia GeForce GTX 260
Jag testade först att återställa datorn till 5 dagar innan problemet uppstod. Det fungerade inte så jag bestämde mig för att formatera om hårddiskarna och installera om Windows. Sagt och gjort men problemet är fortfarande kvar!
Någon som haft samma problem? Hur löste ni det?
Det har alltid fungerat bra förut men efter jag flyttade datorn till en kompis för att lana så slutade det fungera. Innan vi startade HoN så ändrade vi lite med våra teman på datorerna, uppdaterade HoN till senaste patchen, uppdaterade grafikdrivrutinerna. Efter vi gjort allt det så slutade det fungera för mig.
Har:
Windows 7 Ultimate 64 bitars
Nvidia GeForce GTX 260
Jag testade först att återställa datorn till 5 dagar innan problemet uppstod. Det fungerade inte så jag bestämde mig för att formatera om hårddiskarna och installera om Windows. Sagt och gjort men problemet är fortfarande kvar!
Någon som haft samma problem? Hur löste ni det?