Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

diablo 3 paragon fast levling[Guide]

Postat av coperz den 20 November 2012, 23:32
20 kommentarer · 510 träffar
hej fb tänkte bidra med en guide för att kunna tjäna 15 mille + i xp per timme lättast i paragon level.

ha ett bra gear. kör mp 0 (ja jag vet at det är lågt men tro mig det är värt det i slutänden) ha en head piece med röd socket ( så stor du kan köpa/har råd med) den röda socket'en ger extra xp.. för er som inte visste det.

okej såhär ska du gå tillväga..

1. starta ett game med act 3 inferno, teleportera till azmodans checkpoint spring till teleporten som är i samma område

2.ta teleporten till tower of the damned lvl 1 och rensa hela vägen runt.

3. när klar gå till teleporten och tp'a till arreat 1 kör även 2.

4. efter du är klar gå till rakkis crossing spring baklänges till början av bron innan seige breaker

5. gå nu till keep depths 3. kuta baklänges hela vägen till stan.

6. när du kommer till stan så spring och ta keywarden.

***OBS***

plocka upp så lite saker som möjligt så du har rum med legendarys osv som (om du har tur) kan droppa efter vägen

leava gamet när du rensat hela vägen efter du dödat keywarden och börja om igen,

för er som har problem med denna guide kan ni pma mig för min skype och jag hjälper er :)

// coperz :)

disc. funkar min guide bra för er?
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..