1
Kan inte köra på NA?
Postat av MjauBoo den 20 Juni 2012, 03:11
3 kommentarer · 289 träffar
Tjenare, nu är det så att jag försöker att connecta till NA servern men det går inte för jag får upp en ruta där det står att jag måste applya en patch och sedan restarta spelet, men när jag trycker på ok och försöker göra så att det funkar händer inget. Den bara står still och gör inget.
Jag kan connecta till min main server (EU), men jag kan även connecta till de asiatiska servarna, men inte till US? Detta är väldigt skumt enligt mig.
Ska det vara så eller är det någon tillfällig error eller något? Är de nere för maintenance? Eller är det så att EU inte kan connecta till NA bara? Har fått för mig att man ska kunna connecta till vilken server som helst.
Jag kan connecta till min main server (EU), men jag kan även connecta till de asiatiska servarna, men inte till US? Detta är väldigt skumt enligt mig.
Ska det vara så eller är det någon tillfällig error eller något? Är de nere för maintenance? Eller är det så att EU inte kan connecta till NA bara? Har fått för mig att man ska kunna connecta till vilken server som helst.