Hejsan Fb'are! Otroligt skönt att sommarn har brakat igång med riktig värme nu också! I alla fall där jag bor, i norrland!
Som topicen lyder letar jag just nu efter en Bill Gates i D3. En vänlig och ödmjuk människa som skulle kunna skänka lite av sin förmögenhet. Jag vet det finns många där ute som dupat pengar och liknande och det finns ingen tvekan om att D3 faktiskt har spårat ur när det gäller ekonomin.
Att det ligger ute tusentals miljarder, precis, tusentals miljarder extra i varvning råder det lite av en inflation skulle man kunna säga.
Vad säger ni om "cash-duping"? Något ni själva gjort och känner er manade att skänka till "välgörenhet" *blinkblink*
Hur som haver, för att hålla tråden igång kan vi prata om RMAH tycker jag. I mina ögon är det både positivt men även negativt, som alltid måste blizzard tjäna sin pengar men va fan, nu är det p12or med affärsmän till far som kommer bli de bästa.
Eller vad säger ni?
Jag bad inte er att förvärra situationen, barnungar. Herregud!
Det ända jag tycker är att folk som dupat miljardsummor, bör ha råd att ge bort pengar. Det var allt jag ville ha sagt.
Tyvärr är jag själv fattig så har inget och ge bort =(
Spelet är så jävla dåligt, enda anledningen jag spelar atm är för att tjäna lite cash.
~1.5k atm, grejer för ~2 ute rätt billigt.
Farma pengar - skaffa gear - progressa.
Inte; Få pengar - köp endgame gear - döda diablo - whina på att det är för lätt.
Det är tjusningen för vissa, men allt jag ber om är litet startkapital.
Finns det någon där ute så skicka gärna iväg ett PM till mig med er battletag. :-)
Spelar gärna om kvällarna, dagtid också för den delen så varför inte bli "playm8s" som ett plus i kanten!
Nu är det förvisso inte så många (kan jag tänka mig) som köper guld, but I think you'll get my point.
Jävla tönt.
När hela spelet då går ut på att skaffa guld, så börjar folk uppenbarligen också att farma guld, och när smarta människor inte orkar farma guld så skapar de bottar som farmar guldet åt dem.
När fler och fler människor börjar botta till sig guld, så resulterar det naturligtvis i att fler och fler också har mer. När tillgångarna expanderar vet vi alla som läst en grundkurs i ekonomi vad som händer. Den enorma omsättningen leder till att pengarna tappar sitt värde (inflation).
Det som hänt i diablo 3 är en slags hyperinflation likt Tyskland på 1920-talet eller Jugoslavien i slutet på 1900-talet.
Därmed har också spelet tappat sin innebörd då du antingen börjar botta själv för att kunna matcha de konstant stigande AH priserna, eller också så har du en kass karaktär med dålig gear. I diablo 3 finns inget mellanting.
= Sluta spela skitspelet diablo 3 och låt blizzard ta livet av sig själva som misslyckats så fatalt med ett spel de haft så jävla lång tid på sig att lappa ihop.
Tror du på allvar att du klarat spelet bara för att du dödat diablo på inferno?
Det är ju lategame lirandet allt går ut på, det vill säga trades m.m. för att fixa den bästa gearen.
Trade i diablo2 bemärkelsen är ju dock död för alltid i detta nya fantastiska spel.
edit: menar dom som kommentera btw, inte TS
Men antar att du förstod det och bara ville göra dig lustig.
Skrivet med min iPhone