Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bill Gates variant!

Postat av kuttan den 18 Juni 2012, 16:24
36 kommentarer · 336 träffar
Hejsan Fb'are! Otroligt skönt att sommarn har brakat igång med riktig värme nu också! I alla fall där jag bor, i norrland!

Som topicen lyder letar jag just nu efter en Bill Gates i D3. En vänlig och ödmjuk människa som skulle kunna skänka lite av sin förmögenhet. Jag vet det finns många där ute som dupat pengar och liknande och det finns ingen tvekan om att D3 faktiskt har spårat ur när det gäller ekonomin.

Att det ligger ute tusentals miljarder, precis, tusentals miljarder extra i varvning råder det lite av en inflation skulle man kunna säga.

Vad säger ni om "cash-duping"? Något ni själva gjort och känner er manade att skänka till "välgörenhet" *blinkblink*

Hur som haver, för att hålla tråden igång kan vi prata om RMAH tycker jag. I mina ögon är det både positivt men även negativt, som alltid måste blizzard tjäna sin pengar men va fan, nu är det p12or med affärsmän till far som kommer bli de bästa.

Eller vad säger ni?

Faceroll görs av...

107 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar