Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Diablo 3 Harcore

Postat av Surarn den 5 Juni 2012, 16:17
25 kommentarer · 241 träffar
Har börjat streama då vi kör Diablo 3 på Hardcore.

Mycket roligare än att köra Softcore för att det är en utmaning!

ROUND 2, GO!

Nya chars efter death

Surarn på Monk ofc (samma)

Willypangar som WD

Limepojken som DH (samma)

JohannesR som Barb

Vem dör först denna gång?

Surarn?

Limepojken?

JohannesR?

Willypangar?

---------------------------- ------------------------------ ------------------------------ -----

Gamla chars!

1 .Johannes

2 .Jesper

3. Jimmy

4. Wallé

1. JohannesR dör av ett Elite Pack med Mortar, Jailer och Shielding, finns med på streamen
http://sv.twitch.tv/surarn/b/3 20536852 I slutet före jag reloggar min WD.

2. Jag dör av att gå in på ACT 2 med Barben för att jag orkade inte köra Wretched Mother Runs opch dör då vi möter ett Elite Pack som hade Freeze, Shielding och Jailer. Streamade tyvärr inte då detta hände så finns inget klipp :/

3. Medans jag redigerra tråden så ska våran Barb och DH köra Maghda runs på Hell ACT 2 och våran DH dör av ett Elite Pack som hade Freeze, Mortar och Fast. DHn blir freezad och får Mortar på sig och blir sen freezad igen av 3 st Frezzes och dör. Vi som hade lvlat upp backups som var lvl 35 genom Zoltan så ifall nånting skulle hända kunde dom som levde boosta dom som hade dött. Nu var både jag och Wizarden dött så vi hade kunnat boosta väldigt lätt, men så dör våran DH också... Barben får dra pro Solo boost auf doom! Detta finns inte heller med på ett Klipp

4. Medans jag är på jobbet så dör våran Barb, så vi måste börja om från lvl 35, FML!

http://www.justin.tv/surarn

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..