Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Låter mer som en gåta. Hade du trimmat mopeden så har du bara dig själv att skylla. Varför sträva emot svenska lagen? Är du missnöjd med vad detta land erbjuder Sveriges befolkning? Lägg av med alla dumheter och kör lagligt, det tjänar vi alla på. Ha en fortsatt trevlig kväll! Mvh /Lasse Dys
För lite misshandlar? okej sluta snacka jävla tratt, jag har åkt dit 2 gånger och de gav mig en chans till. Och varför kör du moped när du är 17 år? har du tofsar på dina byxor också? spottar på såna som dig. usch
#5 aa, såg en senast idag. Rosa keps på sne, blingbling i öronen osv.
#13 Jag åkte dit två gånger på 5 månader, därav sa Åklagaren "nästa gång klarar du dig inte undan" Fick böter + Övervakare första, och böter den andra gången.
Skitsnack, ja säg vad du vill. Är ingen snorunge som dig iaf.
Nog snackat om detta, jag var en skitunge då detta hände så idag ångrar jag det ganska hårt eftersom jag fortfarande har skulder på kronofogden. Tack för mig godnatt.
Ni som säger att han e fjortis bryter strickt mot fragbites regler. Personangrepp är förbjudet och därav förtjänar de som kallar trådskaparen fjortis m.m en riktigt fet ban.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#5 aa, såg en senast idag. Rosa keps på sne, blingbling i öronen osv.
#3 har det, fan vad jag garvade första gången jag såg en fjortis med tofsar på byxbenen, jävla psykfall...
#3; vadå de gav mig en chans till.. vilka gav dig en chans tilL? en chans till att slippa vad?
skitsnack.
Skitsnack, ja säg vad du vill. Är ingen snorunge som dig iaf.
Nog snackat om detta, jag var en skitunge då detta hände så idag ångrar jag det ganska hårt eftersom jag fortfarande har skulder på kronofogden. Tack för mig godnatt.
Rieju drac , råtrimmad, urpluggad och allt.
dom tog den och höll den i flera månader.
Jag skulle säga på 3 månader eller nått
j