Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

aldrig spelet serien, köper whinar gg

Postat av Gyllenestrupen den 23 Maj 2012, 02:39
53 kommentarer · 184 träffar
asså jag blir redigt lack på alla som gör trådar att diablo 3 är ett skitspel, för att dom tror att spelet slutar på level 60 och man cleanat inferno en gång btw som INGEN här har gjort än.

Trodde ni diablo 3 skulle vara alla era favoritspel ifrån blizzard ihop mixat till ett spel eller :S

Sen är det folk som lackar för att det är så mycket folk som går över till diablo 3 och dom blir lämnade ensamma med sitt favoritspel.

Dock så är diablo inget spel man kan lira i flera år i sträck imo. Men som sagt spelet är helt nytt dom har nog massa ideer som kommer att berättas mer om snart, runt hörnet är iaf riktiga pengar AH samt Arena.

av 10 stjärnor så får diablo 8/10 av mig. Det känns verkligen som diablo samt älskar det nya skill systemet. Dock så hatar jag hur dom gjort act 2 och 3, verkligen en pain i röven :P act 1 och 4 nice

favorit act ?

70 personer har röstat

53 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 53 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..