Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Diablo 3 disstråd.

Postat av FBMOTIVATION2K den 21 Maj 2012, 16:56
79 kommentarer · 171 träffar
Tjenatjena.

Eftersom jag spelat Diablo, Diablo II, Diablo II : Lord Of Destruction så känner jag att Diablo III är ett HELT annorlunda spel.

Inte alls samma känsla som Diablo var förut, Provspelat d3 hos en polare i ca 15minuter, samt spelat betan över en helg.

Samt kommer det en PvPARENA, vilket inte alls är diablo överhuvudtaget (Ni som spelat tidigare vet vad jag pratar om).

Lite äckliga saker som kommer upp i skärmen när man dödar typ 15st så står det ''Massacre' 9; mitt i skärmen, som nå jävla cod :P

Sen liknar skiten Dota 2 på nå vänster och jag stör mig extremt på allt detta.

Man kan inte heller specca så som förut (Masteriesträdet) och samtliga klasser förutom Barbarian är borttagen. Paladin, Barbarian, Druid, Necromancer, Sorceress, Amazon och Assassin fanns på Diablo 2.

Känner att detta spel borde döpts till något annat och inte kallats uppföljare till d2. För detta är inte likt överhuvudtaget.

2/10 Får spelet av mig

Diskutera om alla dåliga saker omkring diablo3

PVP Arena?

72 personer har röstat

79 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar