1
Hur spelar du din Witch doctor?
Postat av randomancer den 20 Maj 2012, 18:08
9 kommentarer · 229 träffar
Tjenatjena!
Jag är rätt newb inom Diablo 3 serierna men tycker att spelet är fett kul! Har just klarat Diablo på normal och börjat på Nightmare. Är lite kluven över vilka spells och runor jag ska köra så jag byter runt rätt mycket vilket är skoj. Sen är jag inte helt 100 på vad för stats jag ska köra efter, har försökt prioritera vitality för tillfället.
Hur spelar du DIn witch doctor?
Kan börja:
- Poison darts med splinters. Upplever att den gör mest dps single target.
- Zombie dogs med Life link så de tar en del av min dmg.
- Soul harvest med healing grejen så jag kan använda den som en emergency heal utöver dmgn.
- Acid cloud när jag grindar, Spirit barrage för single target DPS på bossar. (försöker spamma den då, äre bra?)
- Gargantuan med enrage runan, tror den e bäst.
Stats:
Satsar mest på vitality, sen intelligence.
PS. är level 30
Jag är rätt newb inom Diablo 3 serierna men tycker att spelet är fett kul! Har just klarat Diablo på normal och börjat på Nightmare. Är lite kluven över vilka spells och runor jag ska köra så jag byter runt rätt mycket vilket är skoj. Sen är jag inte helt 100 på vad för stats jag ska köra efter, har försökt prioritera vitality för tillfället.
Hur spelar du DIn witch doctor?
Kan börja:
- Poison darts med splinters. Upplever att den gör mest dps single target.
- Zombie dogs med Life link så de tar en del av min dmg.
- Soul harvest med healing grejen så jag kan använda den som en emergency heal utöver dmgn.
- Acid cloud när jag grindar, Spirit barrage för single target DPS på bossar. (försöker spamma den då, äre bra?)
- Gargantuan med enrage runan, tror den e bäst.
Stats:
Satsar mest på vitality, sen intelligence.
PS. är level 30