Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

noobfrågetråden

Postat av maidiZ den 19 Maj 2012, 20:56
23 kommentarer · 326 träffar
tjala skapade denna tråden för att alla som har s.k "noobfrågor " kan ställa de här. Tror vi nya spelare kan ha stor nytta av varandras funderingar kring spelet :)

FRÅGA1; angående att göra spells bättre med runes, varför unbindas runan när man byter spell? jag menar, spellsen blir väl bara bättre med högre lvls-runes. Dvs den tredje runan gör väl
min poisondart (witch doctor) bättre än runan på lvl 2?

FRÅGA2; finns det inget snabbare sätt att shifta mellan spells än att gå in på menyn, binda spell, binda runa+klicka accept. känns lite lame att göra det mitt i en battle

FRÅGA3; är D3 som D2 att akterna är identiskt lika mellan svårighetsgraderna och att mobsen försvåras bara?

en liten diisk också;
-tycker ni också det finns spells till klasserna som verkar helt jävla onödiga? t ex så fick jag en ny spell för en stund sen som gör att mina hounds exploderar och dör, och hounds har en cd på 1min - fett onödigt imo.
-Tror ni Blizzard kommer patcha spelet ofta med nya items, quests, kanske en helt ny act etc som i WoW eller blir det för krångligt?

-OBS-Detta är en noobvänlig tråd-OBS- Inga onödiga kommetnarer tack :)

ställ gärna egna frågor :D

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..