Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag tyckte det var mycket trevligt! Satt och lirade igenom act 1 innan jag gick och la mig och är väldigt sugen på att fortsätta så fort polarN loggar in
Det jag lirat är ju bara betan som var då senast och jag tyckte det var skitkul faktiskt , så nu gör jag som #3 och #4 väntar på att spelet dimpar ner i brevlådan. :)
BOYS!!! Ni som inte har spelet än kan (om ni skapat battletag) logga in och köra starter edition till level 13 för att sen uppgradera till full version. Jag ska dra upp så många jag hinner iaf! :D
Fick en riktigt skön känsla när jag testade betan. Jag har spelat D2 fett oseriöst, då jag var väldigt ung, så jag förstod inte så mycket, bara gick o klickade på allt och alla.
Men D3, fyfasen säger jag bara. Riktigt sjukt spel! 10/10
#8 vart hittar jag client DL? Har inte köpt spelet än, men ska det senare idag!
Sen måste man tänka på att spelet knappt har börjat än. Tänk inferno sen, vilket mek de kommer bli att klara det...Krävs bra eq, och högsta precission.
hahaha omg jag visste att dom flesta som aldrig spelat något diablo förut, men hade hört hypen om diablo3 och bestämde sig för att skaffa det, skulle tycka att det var ''flopp''
I Age of empires så bygger man upp sin bas som i wc3? Hur kan man jämföra dessa 2 spel då, sen vad gör man då man har nått lvl 60 i Diablo 3? Och hur länge tar det att nå lvl 60.
#26 det var koreaner som gjorde det, och de drog inte 60 på 4-5 timmar. De klarade spelet i Normal på 4-5 timmar. De var ca lvl 30 när de dödade Diablo
Många saker är bättre/roligare men tyvärr en del saker som är sämre också. Tycker MP-delen är helt konstig. Och ska man gå till en specifik act måste man göra nytt game och välja quest och skit. Tycker bara allt är en stor röra när det gäller den saken.
Sen är det mer wow-aktigt med storyn och så. Alltså mer riktat åt 15-årspojken än dom lite äldre som det brukade vara i framförallt 1an. Men men, ingen stor grej. 2an var rätt löjligt också emellanåt för övrigt.
Men förbättringarna ligger i själva spelandet tycker jag. Mycket mer varierande monster och spells som har helt olika funktioner i helt olika lägen osv. Känns riktigt bra jobbat med skillsen faktiskt. Har inte provat alla classer än dock.
3an känns mycket mer genomtänkt och har ett djupare gameplay! Så definitivt ingen flopp i mina ögon, långt ifrån... :)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
edit
hämta precis ut mitt xPxD
Orka vänta på posten xD
Den kommer ju kl 2
Skrivet med min iPhone
Men D3, fyfasen säger jag bara. Riktigt sjukt spel! 10/10
#8 vart hittar jag client DL? Har inte köpt spelet än, men ska det senare idag!
https://eu.battle.net/account/ management/download/?show=d3
#11 Bara logga in med email, du behöver inte göra nåt mer än ha battle-tag! :)
herregud det e fan amazing.
Hade de fixat PvP:n hade inte Diablo 3 kommit ut denna dag.
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min iPhone
Men som sagt, hittills är jag bara positiv till Diablo 3, och jag hade inte spelat mycket Diablo 2 alls.
Sen är det mer wow-aktigt med storyn och så. Alltså mer riktat åt 15-årspojken än dom lite äldre som det brukade vara i framförallt 1an. Men men, ingen stor grej. 2an var rätt löjligt också emellanåt för övrigt.
Men förbättringarna ligger i själva spelandet tycker jag. Mycket mer varierande monster och spells som har helt olika funktioner i helt olika lägen osv. Känns riktigt bra jobbat med skillsen faktiskt. Har inte provat alla classer än dock.
3an känns mycket mer genomtänkt och har ett djupare gameplay! Så definitivt ingen flopp i mina ögon, långt ifrån... :)
Skrivet med min Android-mobil