Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En standard.

Postat av obeleaf den 7 Februari 2010, 03:12
11 kommentarer · 237 träffar
Spelade en g4u cup. (4st lan i min kallare)

Far huvudvark. forst dor varat internet sa vi far -3 rundor. dom hade tagit nagra rundor sa det vart alltsa 1-6 till dom. vi tar igen i t sidan och vinner t sidan med 8-7. nar vi ska over till ct sa disconnectas en av vara spelare och det star att han inte har har igang easyanticheat. Fast som manga vet blir man kickad om man inte ar inne pa eac och vi var inne en hel t sida innan vi och flera av dom(sag inte hur manga vart som sagt kickad) blev kickade och det stog att vi inte hade eac:) Sedan skriver dom till admin pa cuppen att vi fuskade for vi inte hade eac igang. Admin skriver till mig att vi ska bli bannade. Jag ber honom lyssna pa min version fast det vill han inte. han skriver enbart att vi fuskar. kraver inget demo eller nagot. han far bete sig hur som helst hans cup men tycker det ar lamt att jag inte ens far ge min version.:) Det lustiga ar att vi vande helt, spelade bra tog ikapp dom minus rundorna vi hade och sa star det att vi inte ar ar inne pa EAC! jaja inte mkt att gora:)

ni kmr få ban

nej vill du veta hur det gick till:)

far jag ge min version:)

att du fuskar

skriv inte till mig

skriv inte1

ni är ute

motstandet gav sin version:)

ni e ute sa jag

jag kan vara ute med kan jag ge min version:) ty

svara rnt

jag skriver iaf

vi akte ut stog att vi inte var reggade:) fast alla vi ar reggade jag akte ut ar reggad som obeleaf. vi akte ut i sidbyte. stog att vi skulle regga oss pa hemsidan:). aven motstandet VR akte ut och vart disconnectade.

enda saken var att dom skrev till dig direkt och sa att vi inte var reggade:) for att varan akte ut fore. fast sen akte dom ut ocksa. min slutsats ar att det ar en eac bugg. banna oss hur mkt ni vill inte sa mkt jag kan gora:)

man kan ju inte ens vara inne pa servern om man inte har eac:) alltas kan du vara snall att svara.:)

sry for att jag inte har Å ä ö har engelskt wXP:) (kanske nojar lite nar jag skriver till admin men var lite irriterad da vi tog ikapp men sen vart bannade:) )
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..