Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

High-definitin Cup p12 Admins

Postat av JiMZYMEiSTER den 6 Augusti 2008, 03:11
12 kommentarer · 153 träffar
P12 admins, helt värdelös cup.. Sjukt dåligt av admins; där ena sekunden ska vi åka ur pga att en av våra spelare hade för liten storlek på sin upload @ custodia (16kb) och sen när han är clean påstår dom att motståndarna är "namers" och så ska dom alltså vinna pga det. Vi vann matchen hyffsat easy med 16-10 och admins står fast vid att de inte kan ändra resultat. Andra medlemmar uppfattar detta och säger ifrån vilket får admins att ändra sig. Senare får vi ett pm att vi inte kan utdelas pris till pga att vi vart "fuskanklagade" och fortsatte bråka. För åldersgräns på playpark!

(ekzyL) Vi vinner över dragonslayers med 16-10 alla vi laddade upp custodia (alla vara clean) + att jag skickar recc till admins.. Men dom för ändå wo för att dom är "KÄNDA" enligt admins.. pinsamt

(debben) Vi torskar på wo pga att "dragonslayers" är "kända" hahahahahah =DDD

(debben) Du kan visst ändra?
"CUP ADMIN" (HD|arcen) ja men då kommer det att bli ännu värre

(zolthieLUGNT) VI VANN VÅRAN MATCH MEN MOTSTÅNDARNA GÅR VIDARE

(zolthieLUGNT) p12 admins!

"CUP ADMIN" HD|arcen9› asså tyvär jag kan ej ändra mitt beslut sry :( det är bara jobbigt att göra allt sj :S

Ett tips gå inte med i High-definition cuper. Riktigt pinsamt.

Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..