1
Hardwire Priscup
Postat av Jeffen den 22 November 2007, 20:42
58 kommentarer · 123 träffar
Spelade precis Hardwire priscup och såhär gör admin(s)
Vi mötte ginelace i kvartsfinal. Dom pausar 4 gånger under sin T-sida. Efter 4:e pausen skriver vi till admin, som var "HW|ElakSomFan". Han säger såhär:
(20:04:37) (HW|ElakSomFan) nån mer paus
(20:04:39) (HW|ElakSomFan) dom e ute ur leken
"Pausar dom en gång till är dom ute" med andra ord.
När deras CT sida är igång så pausar dom ännu en gång. Vi skriver då till admins och får detta svaret:
(20:14:18) (HW|ElakSomFan) dom e ute
(20:14:19) (HW|ElakSomFan) droppa servern
(20:14:22) (HW|ElakSomFan) ni vinner
Vi droppar servern som admin sagt åt oss att göra.
Senare skriver motståndet "gg, roligt att loosa?"
Direkt kollade jag bracket och ser att resultatet är ändrat. Vi skriver då till "HW|ElakSomFan" och frågar vad som hänt, då får vi svaret:
(20:24:44) (HW|ElakSomFan) han som anställde mig som admin sa att dom skulle gå vidare
Han som anställde ElakSomFan är HW|copyR...
Tycker detta är lite sjukt. Om admin nu har sagt att vi har vunnit, så ska vi väll vinna? Han bad oss t.om att droppa servern..
Vad tycker ni?
Vi mötte ginelace i kvartsfinal. Dom pausar 4 gånger under sin T-sida. Efter 4:e pausen skriver vi till admin, som var "HW|ElakSomFan". Han säger såhär:
(20:04:37) (HW|ElakSomFan) nån mer paus
(20:04:39) (HW|ElakSomFan) dom e ute ur leken
"Pausar dom en gång till är dom ute" med andra ord.
När deras CT sida är igång så pausar dom ännu en gång. Vi skriver då till admins och får detta svaret:
(20:14:18) (HW|ElakSomFan) dom e ute
(20:14:19) (HW|ElakSomFan) droppa servern
(20:14:22) (HW|ElakSomFan) ni vinner
Vi droppar servern som admin sagt åt oss att göra.
Senare skriver motståndet "gg, roligt att loosa?"
Direkt kollade jag bracket och ser att resultatet är ändrat. Vi skriver då till "HW|ElakSomFan" och frågar vad som hänt, då får vi svaret:
(20:24:44) (HW|ElakSomFan) han som anställde mig som admin sa att dom skulle gå vidare
Han som anställde ElakSomFan är HW|copyR...
Tycker detta är lite sjukt. Om admin nu har sagt att vi har vunnit, så ska vi väll vinna? Han bad oss t.om att droppa servern..
Vad tycker ni?