1
Sjukt dåliga cup admins :(
Postat av HORIZON den 18 Juli 2007, 00:40
36 kommentarer · 106 träffar
Hejsan alla natt fb:are.. Sitter här dyster efter att ha tillbringat min kväll med en cup med sämsta admins ever.. Det var en cup på XPG och jag vet vad ni tycker om XPG men ändå.. Vi (L2D) spelade en 16 lags cup och vann gruppspelet ganska enkelt.. Iaf så mötte vi cup admins i kvartsfinalen som nickade kthxbye.. Den map som Spelas är cpl mill och vi får börja som T efter förlorad kniv runda..
Först och fremst körde dom med roundtime 1min30sec för att dom sade att det var servern standard inställning..Ett problem som dom förövrigt fixade när dom skulle vara T side..
I alla fall så blir det 9 - 6 till deras fördel vid gh.. Som CT dominerar vi totalt och vinner tillslut med 16 - 13 .. Det första admins gör är att kicka som från mIRC och lägger sedan ner cupen..
Jag vet att ni här på fb inte bryr er ett s*it om min och mitt lags olycka men ja är säker på att det även hänt er och erat lag någon gång.. Känns bara dåligt..
kthxbye finner ni förövrigt i #ktb
Som sagt ni bryr er säkert inte men förstå gärna min olycka..
//Widden
Ursäkta stavfel är grymt trött och arg..
Först och fremst körde dom med roundtime 1min30sec för att dom sade att det var servern standard inställning..Ett problem som dom förövrigt fixade när dom skulle vara T side..
I alla fall så blir det 9 - 6 till deras fördel vid gh.. Som CT dominerar vi totalt och vinner tillslut med 16 - 13 .. Det första admins gör är att kicka som från mIRC och lägger sedan ner cupen..
Jag vet att ni här på fb inte bryr er ett s*it om min och mitt lags olycka men ja är säker på att det även hänt er och erat lag någon gång.. Känns bara dåligt..
kthxbye finner ni förövrigt i #ktb
Som sagt ni bryr er säkert inte men förstå gärna min olycka..
//Widden
Ursäkta stavfel är grymt trött och arg..