1
Skandal i Hardwire cup
Postat av xephyr den 23 Juni 2007, 21:12
129 kommentarer · 104 träffar
Hej?? spelade nyss hardwire priscup emot xaNthic och vi vann den med 16-10, dvs inga större problem för dom sög. Efter matchen begärde dom alla våra smokes, vi laddar upp dom och får sen höra att dom klagar på mitt print. Kan ju skriva det som stod i INFO på cupsidan innan matchen:
3 @ #hardwire
Demo ineye
32 bpp required
admin : pethrus
teams will be accepted from 19.30
Price : 5bnc
Start : Saturday 20.00
-GLHF-
Motståndet klagade på att jag inte hade net_graph 3 eller någon spelarmodell på screenet. Jag hade net_graph 3 med graphheight 495(dvs jag ser bara loss och choke i mitten utav skärmen). Jag skrev att admin inte skrivit någonting angående att hela net_graph skulle visas men motståndet vinner fortfarande konflikten.
När jag skrev till admin att reglerna inte var utskrivna så ändrar han helt plötsligt till:
3 @ #hardwire
Demo ineye
32 bpp required (net_Graph 3, scoreboard , playermodel)
-GLHF-
Kan ju även tillägga att Pethrus var admin(ja sopan som inte fattar nånting). Tycker det är riktigt tråkigt när man inte kan lira så som man vill utan att några sopor ska klaga och ha sig.
DISKUSSION FÖR FAN::: tycker ni att admin borde skriva ut regler tydligare i fortsättningen?
3 @ #hardwire
Demo ineye
32 bpp required
-GLHF-
Motståndet klagade på att jag inte hade net_graph 3 eller någon spelarmodell på screenet. Jag hade net_graph 3 med graphheight 495(dvs jag ser bara loss och choke i mitten utav skärmen). Jag skrev att admin inte skrivit någonting angående att hela net_graph skulle visas men motståndet vinner fortfarande konflikten.
När jag skrev till admin att reglerna inte var utskrivna så ändrar han helt plötsligt till:
3 @ #hardwire
Demo ineye
32 bpp required (net_Graph 3, scoreboard , playermodel)
-GLHF-
Kan ju även tillägga att Pethrus var admin(ja sopan som inte fattar nånting). Tycker det är riktigt tråkigt när man inte kan lira så som man vill utan att några sopor ska klaga och ha sig.
DISKUSSION FÖR FAN::: tycker ni att admin borde skriva ut regler tydligare i fortsättningen?
är hardwire bra?
166 personer har röstat