Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gymnasiecupen konflikt

Postat av GC|fantc den 25 Mars 2007, 13:24
16 kommentarer · 35 träffar
Hej hej!

Jag märker att det är många som är mycket irriterade över konfliken som inträffade mellan Hulebäcks Gymnasium & Allèskolan.

http://www.fragbite.com/?threa dID=368975&thread

Jag märker också att folk enbart läser nyheten och sen struntar i att läsa vårat försvar.

Till att börja med så kan jag säga att det inte är weeds "fel" att vi satte detta beslut, detta diskuterades genom skype i säkert en timma.

Regeln som gäller är: "Om konflikt uppstår ska smokeprints krävas inom 5 minuter efter spelad match. Om prints krävs 10 minuter efter matchen anses konflikten avslutad och kommer därför inte att granskas."

Det var ett svårt beslut och jag förstår om ni blivit irriterade, men regeln betyder faktiskt att man måste kontakta en aktiv admin, inom 5 minuter efter matchens slut. Alltså, som det står i loggen, inte till motståndarna, det är alldeles för sent, det ser vem som helst.

Efter väldigt lång tid av daltande fram och åter med fejkloggar (kan diskuteras) så kom vi fram till att de hade kontaktat oss inom tidsramen, och därav resultatet på sidan.

Sen att en admin fick privvs sent på kvällen och var allmänt trött på allt tjafs och inte svarade på frågorna korrekt, det är självklart inte erat fel. Vem vet, han kan ha haft en jobbig dag och det där sista blev pricken över i'et. Tänk på att admins också är mänskliga :) Fel kan göras av dem också..

Om ni vill diskutera vidare gällande detta så kan ni lättast skriva till mig på mirc, eller support@gymnasiecupen.se

tack
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..