Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Suburban cup SKAM!

Postat av naco den 30 Maj 2004, 16:11
169 kommentarer · 106 träffar
Tjena, idag så ville ja o min (ej officiella) klan lira en cup. Efter lite spananade på irc så hittar vi #Suburban cup. Det vi inte visste då va att cuppens admin hette johannes eliasson och va 12 år gammal. Ja privvade snubben och frågade om vi fick anmäla ett lag till cupen, han svarade nej och sa att vi var mix. Jag sa att vi vilken dag som helst skulle gå ut officiellt med klanen och så sa han så här:

‹sub-escobar› om ni ska lira i cupen komme rni ju gå ut med det så varför inte göra det innan ni anmäler er?

Då tog vi steget att gå ut officiellt och fixade kanal o bytte nicks. Efter 10 mins privvar ja han igen och säger att vi nu har gått ut officiellt och vi gärna skulle vilja vara med.

Då säger snubben:

‹sub-escobar› nystartade kom tillbaka när ni etablerat er något

Jaha? för 10 mins sen sa han att eftersom vi inte hade gåt ut officiellt med klanen så fick vi inte va med, men när vi väl har gjort det så kallar han oss nystartade och att vi ska etablera oss något... Jävligt moget måste ja säga. hans slutord blev

‹sub-escobar› om du känner dig diskriminerad så anmäl mig till jämo http://www.jamombud.se / johannes eliasson heter jag

Ville bara varna nystartade och klaner som inte etablerat sig AKTA ER!!!!

EDIT: akta min svenska
Föregående tråd
Nästa tråd

169 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 169 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..