1
vad tycker ni om omogna admins som denna
Postat av luzid den 30 Juni 2005, 03:22
34 kommentarer · 36 träffar
Jag har haft koll på vilka lag som har mött admins under en 32 lags cup, och ni kommer få text om varje match olika KONSTIGA anledningar till att admins vinner på ett omoget sätt / även konstiga sätt... till att börja med !
Cupordnare: #Fayline
Fayline (admins)
Match1 vs mixgudarna
tLLL-Danvig was kicked by aplex|yhr (orka va fuskaranklagare!)
tLLL-kapteN was kicked by Faycup`wenox (tLLL-kapteN)
aplex|yhr (+b) *!*@PiNHEAD1.users.quakenet.or g
Join: tLLL-lesk1g (lesk1g@c-6442e255.719-1-64736 c11.cust.bredbandsbolaget.se)
aplex|yhr (+b) *!*@c-6442e255.719-1-64736c11. cust.bredbandsbolaget.se
som ni kanske ser så vägrade admins skicka demo ? ojsan hittade en regel på cupsidan
*demo recinEYE på alla även fast hltv, autodiskade om ni inte skickar demos
mycket märkligt tycker jag, får se hur nästa match blir
Match2 vs hejtjalol, DÖ
jag tog ett snack med de som hade mött admins, deras kille hade laggat ur mitt efter 2 rundor som T på dust2 de hade pauset sen disablea admins det och tog bort pause ? hur svårt är det att spela 5 ct's 4 T på dust2 ? inte så svårt han kom inte tillbaka först det var 3 rundor som återstod av CT
Match3 vs w0rms
ja ? fragbite admin kom in pga en annan tråd och stängde kanalen jävligt bra med mogna admins tycker jag,
tillbaka till matchen.. admins vågade inte spela på SSC för er som inte vet vad det är så är det en client som tar bilder efter varje kill från personens dator, då ser man om de har wh eller inte
#Fayline @ Qnet på cupen
MVH. luzid (#die-ffs)
Cupordnare: #Fayline
Fayline (admins)
Match1 vs mixgudarna
tLLL-Danvig was kicked by aplex|yhr (orka va fuskaranklagare!)
tLLL-kapteN was kicked by Faycup`wenox (tLLL-kapteN)
aplex|yhr (+b) *!*@PiNHEAD1.users.quakenet.or g
Join: tLLL-lesk1g (lesk1g@c-6442e255.719-1-64736 c11.cust.bredbandsbolaget.se)
aplex|yhr (+b) *!*@c-6442e255.719-1-64736c11. cust.bredbandsbolaget.se
som ni kanske ser så vägrade admins skicka demo ? ojsan hittade en regel på cupsidan
*demo recinEYE på alla även fast hltv, autodiskade om ni inte skickar demos
mycket märkligt tycker jag, får se hur nästa match blir
Match2 vs hejtjalol, DÖ
jag tog ett snack med de som hade mött admins, deras kille hade laggat ur mitt efter 2 rundor som T på dust2 de hade pauset sen disablea admins det och tog bort pause ? hur svårt är det att spela 5 ct's 4 T på dust2 ? inte så svårt han kom inte tillbaka först det var 3 rundor som återstod av CT
Match3 vs w0rms
ja ? fragbite admin kom in pga en annan tråd och stängde kanalen jävligt bra med mogna admins tycker jag,
tillbaka till matchen.. admins vågade inte spela på SSC för er som inte vet vad det är så är det en client som tar bilder efter varje kill från personens dator, då ser man om de har wh eller inte
#Fayline @ Qnet på cupen
MVH. luzid (#die-ffs)