Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

spela inte cuplevande

Postat av qbit den 6 Januari 2004, 22:37
29 kommentarer · 111 träffar
Jo vi spelade semifinal i cuplevenade (2on2 cup) där. Vi vann semifinalen med 13-8 tror jag det var... men iaf vi vann.. sen efter på mirc så säger en av moståndarna att de blev kickade och de vill spela spela om matchen. Då drar självklart jag upp Loggfilerna från servern och visar det för admin att det inte alls var så... i loggen stog det klart och tydligt att han droppade ... dock påstår han fortfarande att han blivit kickad. Det var Vanilj från #iv som sa detta. När jag berättar för admina att jag har loggar från servern som visar att han inte blev kickad så sa admina/adminen: Lira om servern på våran server så kan vi kolla på matchen. Det hade juh varit en jämn match med mkt wajn från deras sida och jag sa att vi inte ville spela om eftersom vi hade loggen. Men admina sa att vi skulle spela om så vi hade inte mycket att säga till om. En av anledningarna att vi inte skulle spela om var t ex att det vart en jämn match och de var inte säkert att vi skulle vinna igen. Men vi spelade om och förllorade med 2-3 rundor. Efter matchen när vi kom till IRC så visade det sig att båda de vi hade spelat mot hade +op i cup-kanalen. Och ingen av de ville skicka demo. Dessutom så hade de en admin som speccat hela matchen. Man undrar om de ghostade. Om de inte gjorde det så kunde de endå inte skicka demo! och självklart så går de till final. och Vanilj killen ville INTE skicka demo och han visste vart alla var. men såklart känner man admina så gör man... ville bara publicera all denna skit så alla kan läsa vhur dåligt alla admins i #cuplevande och vanilj i #iV och terr0rb i func har uppfört sig :) hoppas ni wajnar på de.. efter matchen så sejjer admina att de bara hade HLTV demo på oss!!! :) bra admins eller vad säger ni . btw inte så bra uppfört sig av vanijl och den andra heller... hoppas ni lärt er att aldrig spela i #cuplevade ps.
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..