Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ang. THOR Open

Postat av kalibo den 19 November 2012, 03:16
25 kommentarer · 225 träffar
Tjena, försökt följa hela "THOR Open"-dispyten angående WRTT, och jag tror att många likt mig håller med om att de blivit felaktigt diskvalificerade.

Visserligen så kan vinsterna diskuteras, men man kan ju inte diskvalificera någon bara för att denne är misstänksam? Löjligt beslut utav admins.

Känns långt borta att de skulle ändra sitt beslut, även om jag hoppas att det blir så.

Dock så är inte hela händelsen och adminbeslutet det jag finner mest märkligt angående matcherna, varför postar inte Fragbite själva några nyheter? Vågar de inte? Vet de inte vilket beslut de ska ta?

Hela diskussionen har spårat ur, och jag tror att få vet vad de ska tro. Oavsett om nu WRTT använt sig utav tredjepartsprogramvara så är bevisen inte ens i närheten utav tillräckliga för en fällande "dom", låt dem visa upp sig på LAN:et.

Mvh
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar