×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Söker spelare/team

Postat av hamstertramster den 11 April 2020, 02:10
1 kommentarer · 901 träffar
Hej. Jag heter då hamster på steam och är från Karlskrona. Jag är silver 4 och söker ett bra lag att spela med. Många påpekar mina 5000 timmar i cs go och klagar över att jag är silver. Men så här är det, timmarna är ej bara speltid, då spelet är uppe när jag sover så tickar tiden.

Jag kan ha bra dagar med awp:n på MM men för det mesta missar jag fiender som står 1 meter ifrån ^^ . Självklart vill jag alltid vinna matchen men jag har ju mina begränsningar plus att jag inte direkt tränat seriöst på något vis.. Söker ett lag som uppskattar att man försöker att hjälpa till på sitt eget vis och inte gnäller över att man inte gjorde exakt som *du* tyckte, vänlig ton helt enkelt . Standardkills e väl ca 10 st/match, mindre vid folk som e bättre. Är 30 år och söker folk runt samma spänn. Vi får lägga undan tid till spel och träning så vi kan vinna MM först..faceit är sjuka spelare ???? du får gärna vara mg eller över eller en bra skytt iallafall. Hör av dig så får vi se om jag får vara med ???? pm eller hamster på steam

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..