×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Swedtournament

Postat av rabban98 den 4 Juli 2019, 21:15
0 kommentarer · 372 träffar
Hej alla!

Under en tid har jag även kallad Kapten tillsammans med mina män tagit fram diskussionen om turneringar på svenska som söker ej specificerar någon mål grupp utan vi söker allt från nybörjare till värstingar, jag tänker att jag berättar så kortfattat jag kan om vad vi vill erbjuda svensk esport.

Swedtournament är ett ny skapat community som fokuserar på turneringar för sina spelare med prispott, alla matcher kommer att streamas på twitch, där vi även kommer att kommentera matcherna så som stjärnorna får uppleva det

Hur funkar detta då?

Jo detta funkar så att de lag som anmäler sig får betala en startavgift för att vara med, alla pengar som kommer ifrån lagen kommer då att gå till en prispott, dvs inga pengar kommer gå till oss, då vi vill göra detta för spelarna, vi kommer först och främst söka oss till spelen csgo samt LOL.

låter detta intressant så joina gärna vår discord kanal för mer information, tumma även upp denna tråd så vi kan börja dra igång de stora pottarna och visa er live för andra när ni går lös // MVH Swedtournament Crew



DISCORD https://discord.gg/rF5SdQz
Hemsida inom kort

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..