×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internet dör då jag spelar CSGO

Postat av Siglemic den 23 Mars 2019, 13:42
2 kommentarer · 680 träffar
Hallå,

Har nyligen tagit upp CSGO för 1,5 månader sedan. Allt har glidit på riktigt bra förutom igår, då mitt problem uppstod.

Mitt i en match så dör mitt internet, det slår av helt i någon minut innan jag kan connecta tillbaka i matchen. Jag vet att det inte bara påverkar CS, för jag disconnectar från Discord och mitt wi-fi fungerar inte heller. I detta nu som jag skriver detta så installerar jag CS på nytt, ett tappert försök för att det förhoppningsvis ska lösa problemet, tveksam att det kommer hjälpa dock. Har även startat om routern, inte resetat(?) routern utan bara slagit av, väntat och slagit på utan resultat.

Detta händer även bara då jag faktiskt spelar CS, jag kan sitta och surra skit i discord och glida runt på nätet utan några som helst problem. Det är just då jag spelar MM jag har upptäckt detta.

Så nu vänder jag mig till er! Har ni någonsin stött på detta problem? Hur gick ni till väga för att lösa detta?

Oerhört tacksam för svar hörni!

Med vänlig hälsning,
Sigge

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..