×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Enkätundersökning om sponsring inom E-sport: Dreamhack Winter 2018

Postat av Shaw10 den 27 November 2018, 15:49
4 kommentarer · 499 träffar
Ska du på Dreamhack Winter 2018? I så fall titta hit, du kan vinna ett presentkort på Komplett.se för 300 kr.

Jag studerar sista året på Sport Management programmet. Just nu håller jag på att utföra mitt examensarbete och har valt att skriva om sponsring inom E-sport. Studien ämnar att undersöka E-sport konsumenters åsikter och tankar kring sponsring.

Jag kommer att skicka ut två enkätundersökningar, en innan Dreamhack och en efter för att få en bild av hur sponsring av ett E-sport event påverkar konsumenters åsikter och tankar.

Jag skulle vara tacksam om du ville delta i min enkätundersökning, den tar cirka 5-10 minuter att fylla i. Du är självklart anonym i dina svar.

Som tack för er hjälp kommer jag att lotta ut ett presentkort för 300 kr på Komplett.se. För att öka dina chanser till att vinna kan du välja att medverka i båda enkätundersökningarna, den innan och den efter. Deltagandet begränsas dock till ett svar/person för vardera enkätundersökning.
VIKTIGT! Giltig E-postadress är ett krav eftersom jag måste kunna verifiera vilka som varit med i undersökningen och kunna kontakta vinnaren av lottningen. E-postadresserna kommer aldrig att användas i andra syften, således är ditt medverkande i studien helt anonymt.
Det är också viktigt att ni som vill medverka svarar seriöst på frågorna då det är ett krav för att få vara med i lottningen. Oseriösa svar kommer därför tas bort.

Ska du besöka Dreamhack Winter 2018 och vill vara med i undersökningen svarar du här:
https://sv.surveymonkey.com/r/6KHXNH5

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..