×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

csgo fryser

Postat av Lajlaj den 17 Oktober 2018, 10:55
0 kommentarer · 402 träffar
Så har problem med CSGO, inte det värsta problemet, men väldigt drygt när man gibbar CSGO dagligen.

Det är så att CSGO kraschar EN gång varje gång efter att jag startat datorn, det sker bara en gång och det är så fort jag öppnar CSGO så fryser hela skärmen så får jag stänga av CSGO via aktivitetshanteraren. Men efter det så kan jag gibba CSGO hur länge som helst utan problem tills nästa reboot på datorn.

Det är bara CSGO som det händer på, inget annat fullscreen-spel, dessutom har jag en jävla monster PC som har varit felfritt sen jag byggde den, runt 3 år sedan, och sen har jag även precis uppdaterat mina drivers eftersom jag glömt att uppdatera så tänkte jag, shit det måste vara därför, så uppdaterade grafikkorts drivers, men det löste inte heller problemet.

Specs: NVIDIA Geforce GTX 1070
Intel Core i7-6700 CPU

Så är det någon som har samma problem, eller som har någon slags lösning? Som sagt, det sker bara 1 gång och det är första gången jag öppnar CSGO, så fryser CSGO fast helt random efter typ 20-30 minuter.

EDIT: Detta skedde även innan panorama updaten, har varit såhär för mig i ett par månader nu, och vad jag vet så började det helt random, har inget minne av vad jag annars kan ja gjort för nåt skit! :(
Föregående tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..