×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Gratis comp boost

Postat av AriGoldd den 13 Januari 2018, 12:16
0 kommentarer · 676 träffar
Tja,

Är i nuläget trött på att spela comp på de högre ranksen (har flera global konton) och när jag inte lirar faceIT tycker jag att det är rätt kul att skoja på de lite lägre ranksen. Tänkte därför att jag lika gärna kan ta med lite folk som önskar hoppa upp ett par ranks.

Jag lirar givetvis på egna konton(har ett lågt silver och ett på 2-3 nova) så lämna över någon kontoinformation är inte aktuellt (skulle givetvis kunna lira på ert konto också om någon skulle önska). Desto lägre rank desto roligare.

Förstår att en sådan här tråd kan skapa en del irritation hos folk som tycker att spelare hamnar på en rank de inte förtjänar. Det stämmer säkert i vissa fall men jag förstår samtidigt att vissa brackets kan vara ett mindre helvete att ta sig ur utan en liten knuff på grund av alla .. intressanta spelare som lirar comp.

Lägg ett PM/kommentar med namn och rank så addar jag så snart jag har tid och spot.
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..