×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

2 spelare sökes

Postat av peLLa den 26 Oktober 2017, 00:28
0 kommentarer · 673 träffar
Hejsan svejsan PeLLa här. Tidigare lirat för orgor som Wyvern esport och Eagles gaming och andra smålag. Kom b.la. tvåa med Eagles gaming på birdie 2015 och varit på cs go lounge också för den delen. Kvalat in i ESL major league och massa andra saker. Slutade nån gång efter allt detta med cs i ca 1-2 år pga brist på motivation men började nu om att lira igen i början av 2017.

Som spelare har jag ca 5k timmar på csgo och lirat med/mött de flesta semiproffsen. Jag är IGL om jag glömt säga de. Hur som helst söker nu jag, rekyl och odjuret 2 spelare att trya och förhoppningsvis spela vidare med, vi söker en rifler och en AWP gaud. De flesta man lirat med har lagt av eller har redan lag sen tidigare så får bli fragbite tråden denna gång. Annars har Rekyl som mig 5k timmar och varit med på birdie och jag har i princip lirat med honom sen vi börja lira cs go så han har gjort exakt allt de jag gjort haha, odjuret är ung talang med 4.5 k timmar men väldigt lite erfarenheter i lag (skjuter som ett odjur).

De vi söker och som vill adda mig bör iaf ha dessa saker.

*4k timmar+ i cs go, bra med erfarenhet från tidigare cs också.
*Erfarenhet av lag samt lirat på/nära semiproffs nivå. ( erfarenhet av lag är ett måste då vi inte orkar lära upp spelare, lag sport sen tidigare så man vet vad som krävs i ett lag är också väldigt trevlig)
* Kunna pracca 5-6 timmar per dag.
* Skjuta hårt som en djur och samtidigt ha motivation till att lira.
*Inte vara socialt handikappad
* Kunna ta kritik och lyssna på andra spelare.
*helst inte ha ett liv utanför cs
* Inge tiltmonster.
* Alltid vara i tid eller höra av sig om saker krockar, men har man inget liv behövs inte sånt;)
* Kunna åka på lan/ ta sig runt i landet
* Sen som sista att lägga ner tid utanför praccen, visa framfötter och att man verkligen vill, allt för många tror dom vill men egentligen vill de inte.


http://steamcommunity.com/id/Alleppp/


Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..