Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Faceit Anticheat problem

Postat av spt-- den 4 Augusti 2017, 12:11
3 kommentarer · 2 821 träffar
Hej!
Vänder mig nu till alla fragbiteriddare eftersom faceits support är något långsam.

Beskrivning av problem:
Varje gång jag spelar Faceit Premium, vilket kräver Faceits Anticheat vara aktivt, så "fryser" mitt cs go. Vad som händer är att efter några rundor inne i gamet så hänger sig hela cs go men inte datorn i sig. Jag har fortfarande möjlighet att prata i Discord och att ALT + TAB:ba, dock så byter inte datorn process utan enbart visar vilka program som är aktiva precis som Windows 10 gör i vanliga fall. Jag kan alltså inte byta process utan cs go är fortfarande det program som ligger över på skärmen och det går inte att byta program. Naturligt försöker jag då stänga ner både cs go och Faceit AC utan framgång. Jag har försökt att stänga av cs go och anticheatet manuellt genom att trycka på "krysset" i ALT Tabben samt genom att att gå till aktivitetshanteraren och stänga av processen. Tyvärr funkar inget av detta eftersom jag inte ens har möjligheten att starta aktivitetshanteraren, inte ens genom CTRL + ALT + DEL. Alltså kan jag inte byta några processer. Min lösning i nuläget är att "logga ut från min användare" vilket betyder att alla processer stängs av, därefter har jag möjlighet att återigen spela några rundor innan problemet uppstår igen.

Problemet upplevs enbart när jag spelar med Faceits Anticheat, alltså inte om jag går in i ett Faceit game utan anticheat eller vanlig match making.

Är det någon som har upplevt liknande problem då jag inte kan tänka mig att jag är den enda som upplever detta problem.

Sitter på en MSI Trident 3 samt Windows Update är fullt uppdaterad. Windows brandvägg är avstängd samt jag har inget virusskydd.

Uppskattar om någon ide hur detta kan lösas.

Hjälp uppskattas mina kära riddare!

/spt

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..